Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-15 23:50:34 följande:
    Det är 28, mätte precis innermåttet och det är 17,5 cm. Ellas fot är nu 16,1-16,2 så de blir nog bra i vår
    Hummel varierar ju så väldigt i storlek. De med knytband vi har är mindre, samma storlek men hade nog ett innermått på 17 cm har jag för mig
    Jag köpte 28 till E, men har inte mätt hans fot seni höstas. Tror det blir bra. Köpte 26 till A för hennes fot är så liten och nätt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 23:58:10 följande:
    26 är dom vi hade till Ella i höstas, torr de är ca 16 cm i innermått för de var nästan precis lika stora som hennes fot nu
    Hon låter som Nora alltid varit, hon hade nog ca storlek 26 i 6-års åldern och smala är fötterna också
    Hoppas bara att hennes fötter inte växt en massa.
    Men det blir nog bra.
    Ja M hade också nåt sånt. Inte större iaf.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:00:14 följande:
    Förresten Ronya, ska nåt av dina barn spela fair play cupen i Jönköping?
    Nix. Det hade ju varit roligt annars. När är den?
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:03:17 följande:
    fre-sön vecka 12. Vi hade tur så det var August korttidshelg så vi bokade hotell där lör-sön
    Å vad bra tajmat!
    Busbellan skrev 2011-01-16 00:07:12 följande:
    Fick svar från funky baby, hon skrev såhär

Visst är det okej att komma hit. Det är bara ett maila eller eller ringa för att bestämma en tid.

Den 30/1 kommer jag ha ett öppet hus mellan 11-17. Då kommer jag att lämna 20% extra rabatt på reapriset. Kan också med säkerhet säga att Kik*Kid kommit med lite nyheter.
    Hmm då jobbar nog jag. Eller nä, det var nog då jag tog ledigt. Ska kolla upp det.
  • lillronya
    maugu skrev 2011-01-16 08:16:06 följande:
    God morgon!
    Hur är det med lille E idag? (Läste i bloggen)
    Jodå, han vaknade kl 5.30 och tittade på tv. Talade sen lydigt om att han klättrat upp och snott godisskålen lite...
    Så någon magsjuka är det nog inte tal om.
    Jag vågade inte somna förrän vid 2, för jag var rädd att han skulle kräka på mej.

Nu är det dags för jobb om en stund. Tröööött!
  • lillronya
    xmari skrev 2011-01-16 17:29:57 följande:
    Totti OT men huuur vänder man på en bild när man ska lägga in den i bildtråden. Jag får verkligen inte till det.... Skrikandes
    Vänd den på datorn innan du tar in den till fl?
  • lillronya
    xmari skrev 2011-01-16 18:00:33 följande:
    Såg det där rosa flygplanet där nere och tänkte "perfect", sen kom jag på att alla Molo plagg är lite olika.. Tungan ute

Men som du säger, med ett par röda byxor till blir det nog jättefint! Såååå nu måste jag köpa ett par röda byxor också! Skrattande
    Röd kjol och vita leggings. Mums!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17