Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2011-01-15 21:58:34 följande:
    vilka ska dit?
    vad e de för dag? *ska kolla almanackan*
    =)
    Ja det blir nog ett gäng härifrån iaf.
    Det är en söndag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-15 21:54:10 följande:
    Åh jag vet men jag har shoppat så mycket rea i januari så pengarna tog poff slut Glad Bara häromdagen köpte jag för 4000kr och i det var det inte en endaste liten nyhet.

Colibri är fint men inte så jag gör på mig i brallorna direkt känner jag.....
    Då är du ju toppenrbra på att shoppa iaf.

Nä det är inte mitt favvo heller. Men A älskar det.
    Busbellan skrev 2011-01-15 21:54:35 följande:
    Är ni nöjda, nu har ni snart fått in mig och beställa ett sånt
    Men det borde vänt nån dag, väntar ju på att få mått på softshellen, bättre att beställa allt på en gång ju
    Jättenöjd!
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-01-15 21:59:29 följande:
    Nu kommer jag här och är OT igen men här finns ju så många kloka tjejer

Alva fick sin ettårs-vaccination igår. Hon hade feber på kvällen, precis som när hon fick den vid 5 månader. Hon fick Alvedon eftersom hon hade närmare 40 grader, det la sig och sen har hon varit feberfri hela dagen.
    Nu ikväll slog det på igen. Inte så hög som igår, men ändå 39.2 grader.
    Kan det fortfarande vara p.g.a. vaccinationen?

Vi ska ju fira hennes födelsedag med familjer och vänner i morgon ju... 
    Jag tror att det fortfarande kan vara vaccinationen.
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-01-15 22:02:31 följande:
    Förresten så har jag faktiskt shoppat danskt ikväll också, så jag behöver inte vara helt OT. Köpte en Penséklänning i 74/80 och en Birdie-klänning i 74 till 50% på Oki-Doki. 
    Det är fasiken lagom pris när det för det första är babyklänningar och för det andra till 50%. 174 kr/st är ju fasiken ingenting!! 
    Wow vilka bra köp!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:04:02 följande:
    sambon har tvättat här idag
    så jag stog i tvättstugan o kollade igenom lurvarna o softshell för en liten stund sen bara..
    o kollade in de nya jag köpte.. =)
    måste spana så man e förberedd.. :-P
    o se va som kan åka
    har nog koll på de mesta va de behöver här nu tro jag.. rensa lillans för 2 v sen.. o sonens för nån dag sen lite, o idag resten.. =)
    hua vilken hög jag har nu
    dags för en sån idiotomgång på t igen ser jag.. bli av med en del..

vi har dubbla vårjackor.. eller 3.. plus lurvar... haha
    men onödigt eg ja!!!
    Ja T får det bli här med.

Vi har MAt, IdaT och molo softshell.
    Så IdaT åker. Lurvarna tror jag får stanna i vår och sen får nog någon åka. 98orna borde inte passa så länge till.
    Katvig skaloverallen får nog också åka.
    Ska bli roligt att gå igenom det där.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:10:23 följande:
    jag köpte 104 till lillan nu i lurv.. lite stor sist jag provade, ska prova snart igen..
    92an vet jag inte längre om hon kan ha.. känns som den ska va liten snart.. =)
    sonen hade 110 i höstas, o lite liten då.. hade en 122 med.. o va gör jag?? köpte 116??? på salgen?? jaja..
    vi har molo, molo o gekås o softshell :-P o sen lurvar.. men ska rensas snart med..

o orka lägga ut på t!! de är tråkigt!!
    men SKA ta tag i de..
    tänkte fixa bord på loppis med snart, har massor med bebissaker som ska iväg.. påslakan, lakan, spjälskydd.. allt.. o massa ot kläder som jag inte orkar.. =)
    Ja jag har också köpt 104 nu. Men köpte 98 utan luva för att ha under skaljackorna. Tycker att de ska vara precis för att det inte ska bli knöligt.
    E har en 110 men den har han inte använt ännu.

Jag måste också ta tag i T. Måste finasiera NS när det kommer ju.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-15 22:18:16 följande:
    Åh den är så fin den där rosalila, längtar tills vi kan börja använda vår. hmm hoppas bara 110 funkar nu i vår, måste prova den tror jag. Och visst borde colibrimössan passa bra till den också
    Ja den är tokfin!
    Tror säkert den funkar nu till våren och collibri blir nog perfa till!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:21:52 följande:
    den 6:e e nog ok verkar de som.. helgdag iaf =)
    o va jag vet inget planerat..
    ska kolla mer på det..
    JA kolla upp det. Hoppas du kan!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-01-15 22:25:02 följande:
    ja =)
    o då e stora hemma med den helgen.. =)
    ska kolla med gubben va som står på schemat..

hmm.. får man va hungrig vid denna tiden? :-P
    Å vad bra!

Japp det får man!
    Jag sitter och lurar på vad jag ska trycka i fejjan just nu. Väntar ju på att M ska komma hem från byn.
    Att hon inte fattar att hon ska vara hemma hos sin mamma.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17