Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag bara längtar till hösten då A börjar i skolan. Ska bli roligt att se henne bland de andra.

lika så det regbågs färgade "settet" det blev så matt direkt. Jag älskar molos design, mycket färg, härliga udda mönster, men fy vad trist att det blir såhär.Hmm jag kan inte citera längre.....
Busbellan: Jag är här nu när jag skrivit klart i bloggen. De som läser den blir väl snart trötta i ögonen. Kanske inte ska skriva en novell varje dag.
Och självklart behöver ni en skaloverall!!
Chokladen: Gokväll!
Men åååå vad irriterande när det ite går att citera!!
Busbellan: GÅR det att tröttna på rosa? ![]()
Litenblomma: ÅÅ så fina de rosa skalbyxorna är! Är det brått att beställa de? Så som det var med de rosa overallerna i höstas?
Men vad 17 då! Vi har ju lila skaljacka.. Då kan man ju inte ha rosa skalbyxor. ![]()
Chokladmoshin: Jag köpte 104 i fleecefodrade overaller i höstas men tyckte att de var för stora då. Men 98 eller 104 gissar jag på ändå. Jag hade nog tagit 98 när jag tänker efter.:)
Jag kan forfarande inte citera fast jag lppnat tre nya fönster här och försökt!
Busbellan: Såg att du läst. Tack!
Litenblomma: Tror inte de passar till vår ila jacka. Och definitivt inte till party pink.
Hade köpt nu på direkten men har ju inte enda rött öre. Hmmm om man skulle råna en bank inatt? ![]()
Å varför sa ni att det fanns såna fina skalbrallor nu då? Blir ju inte en lugn stund här förrän jag ordnat det.
In på fb och köp mina saker så jag får påfyllning på kontot!
Chokladmoshin: Ja vi hoppas att det försvinner. Inte alls säkert att det gör det, men nån nytta ska det ju göra.
Litenblomma: Kul att du fick ihop till de iaf! Jag önksar att jag också kunde få det. Fy vad jag surar här nu!
Chokladmoshin: Nu har A haft medicin i 1½ år och vi har sett både nyttan med att ta den och vad som händer när hon inte gör det. Ja hon ska också ta den livet ut.
Det är en märklig apparat den där körteln.
Liten blomma: Vi har molos regnbyxor och fix skalbyxor. Fast jag gillar pops med.