Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:45:54 följande:
    Jag gillade inte att ha Bubblis framåt så tidigt  Annars är UJ en underbar vagn att köra *lööv*
    Samma sak här, annars hade jag köpt en UJ direkt. Meja sitter ju framåt i P&T:n nu men hon gillar det INTE, det är bara att tvär glömma promenader med den just nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:49:53 följande:
    Hm.. Njaäe.. Bee är inte nån vidare prommisvagn tycker jag  Men jädrans smidig med massa bra funktioner i litet format.. Här är den kanon då den är typ den ENDA vagn med dom funktionerna som går in i min pyttebil
    Naeh jag misstänkte nästan det :-/ Den verkar ju va kanon annars men som sagt, måste ha en vagn som funkar att gå långa prommisar med.

Hi hi, vi har ganska så stor bil så det är inget krav för oss, eller ja, den får ju inte vara tok stor.

Har spanat lite på Emmaljungas Ozone city, den verkar rätt oki, fast jag tycker nog den är lite små ful.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-05-10 10:51:38 följande:
    Det är därför buggan och UJ kompletterar varandra så bra Bugga när man vill ha barnet mot sig och UJ när barnet tycker det är ok att åka framåt, kan ju variera från dag till dag Bee hade jag i ca 2 mån, gillade INTE !!! Den rullade fint i affärerna och superfin asfalt, men annars skrammlade den och var allmänt oduglig.Enligt mig då....andra gillar den och har den som enda vagn.
    Mh...men två nya vagnar är bara att tvär glömma här hemma, får nog fjäska rejält bara för att få en till
    O Cam har vi haft och den går fet bort, underbart på alla sätt förutom att vi knappt kunde ta oss fram med den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:57:36 följande:
    Vet inte vilken det e?
    Kan inte länka men kolla på Emmaljungas hemsida
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-05-10 10:58:14 följande:
    Men har du inte kvar city crossen ?Den gillar jag massor !!! Ganska smidig & smal ju. Saknar bara svängbart hjul. Men annars kanonvagn ju, kommer fram överallt och fullt liggläge och vändbar sits
    Jo den har vi kvar men den är ju så klumpig i affärer och så, och dessutom tar den lite väl mycket plats i bilen, men annars är den underbar att promenixa med, även om våran börjar bli lite väl sliten nu
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 11:00:44 följande:
    ska kika sen
    Gör så Funderar på den råååååsa
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Uff vad klockan sprang iväg, ska vara på bcv om 20 min och Meja ligger fortfarande i jamas och sover
    Dags o sätta fart, wish us luck

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-05-10 11:19:30 följande:
    Superfin! Vi hade en City Cross och gillade den kanon, sen blev det P&T för hela slanten när båda åkte och nu är Henric så stor att det funkar utmärkt att ha honom framåtvänd i den.Men Ozone City var ju snygg o praktisk - slå till på den!
    Ja CC:n är underbar, men lite i största laget ibland
    Fast jag gillar egentligen inte P&T:n nå vidare och vill inte ha den som singelvagn.

Ja visst verkar den rätt ok? Vill ju klämma lite på den irl först men den verkar kanon.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-05-10 12:14:40 följande:
    Jag skulle då istället bara köpa ett nitro chassi! 
    Hur då menar du?
    Köpa nitron istället?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-05-10 12:18:59 följande:
    hann posta innan jag hann skriva klart ;) Ja jag skulle köpt en nitro istället!
    Aha du menar så
    Fast jag gillar inte sittdelen i Nitron, gillar den andra bättre
    Dessutom känns det som om den är lite för lik CC:n.
    Fast som sagt, jag måste klämma lite innan vi bestämmer oss.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17