Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-05-11 09:28:31 följande:
    Japp de har blivit stora ungar nu, vilket jag tycker är ganska skönt. Även om den lilla har en trots som inte är utav denna värld
    Ha ha, känner igen det där, Liam är numera omdöpt till herr trots O Meja har sina perioder hon också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    jompa skrev 2010-05-11 09:31:10 följande:
    Har hört många som säger att tjejer är värst och i vårat fall håller jag med helt och hållet. Sonen var en fis i rymden jämfört med detta.
    Jag tror nog också jag kan instämma i det. Liam var världens snällaste som liten, det är väl först nu han börjat bli besvärlig, men 3 års trotsen smyger väl ingen förbi
    Meja har gnällt från start och varit mycket mer krävande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    hzl skrev 2010-05-11 11:02:18 följande:
    ja.. det var för 2 veckor sen kanske. så det är inte mycket att göra åt. Eller ska jag ha 2?
    Tycker absolut du ska ha två stycken Man måste ju ha en till att byta med när den andra är blöt{#lang_emotions_dreamer}, det är iaf mitt argument till att Meja behöver MINST två
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:05:55 följande:
    ängeln: Åhhh vad söta dina ungar är!jompa: härliga ungar du med. Ser så mysigt ut när de sitter tilsammans i fåtöljen. Önskar mina kunde sitta så nära varandra utan att bråka osynliga små: fin shopping!
    Jovars , tycker nog att vi lyckats ganska så bra med dom
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Råååsa bubblan

Åååh vilken fin shopping, verkligen lovely, bläckfiskarna var ju tok fina.

O vi gillar också strumps utan halk

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 18:16:31 följande:
    Hur stora fötter har era pojkar då?
    Liam har nånstans runt 23-25 typ
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 18:21:01 följande:
    Då e dessa för stora strlk 28-30 köpte jag då vi inte kommer använda strumps så mycket under sommarn
    Ojdå...lite för stora då ja
    Liams fossingar växer verkligen snigel sakta, har har samma storlek nu som han hade förra våren.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här vaknade vi har att några puckon startade motorsågar och började fälla träd kl 06.30, liiiiite väl tidigt för sånt arbete va?

O stackars Liam verkar ha super ont i öronen, han sitter och jämrar sej och när jag frågar om han har ont så svarar han bara Neeeeeeeeej, jag vill inte åka sjukhus, stackarn. Börjar bli lite väl jobbigt med hans sjukhus/tandläkar skräck nu, ska börja med lekterapi i slutet av månaden och jag hoppas verkligen det hjälper.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ingen Tjolla här?
    Såg just att Småvi har den där Kik Kid klänningen för 329 kr som erbjudande om du inte redan sett det

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men fyyy vilken trist dag, började med sol men nu är det tok grått ute och regnet vräker ner, jag som tänkt fortsätta i trädgården idag.

Tror minsann jag behöver lite uppiggande shopping{#lang_emotions_dreamer}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17