-
Ha ha, känner igen det där, Liam är numera omdöpt till herr trotsjompa skrev 2010-05-11 09:28:31 följande:Japp de har blivit stora ungar nu, vilket jag tycker är ganska skönt. Även om den lilla har en trots som inte är utav denna värld
O Meja har sina perioder hon också.
-
Jag tror nog också jag kan instämma i det. Liam var världens snällaste som liten, det är väl först nu han börjat bli besvärlig, men 3 års trotsen smyger väl ingen förbijompa skrev 2010-05-11 09:31:10 följande:Har hört många som säger att tjejer är värst och i vårat fall håller jag med helt och hållet. Sonen var en fis i rymden jämfört med detta.
Meja har gnällt från start och varit mycket mer krävande. -
Tycker absolut du ska ha två styckenhzl skrev 2010-05-11 11:02:18 följande:ja.. det var för 2 veckor sen kanske. så det är inte mycket att göra åt. Eller ska jag ha 2?
Man måste ju ha en till att byta med när den andra är blöt
, det är iaf mitt argument till att Meja behöver MINST två
-
JovarsSmillaMilla skrev 2010-05-11 11:05:55 följande:ängeln: Åhhh vad söta dina ungar är!jompa: härliga ungar du med. Ser så mysigt ut när de sitter tilsammans i fåtöljen. Önskar mina kunde sitta så nära varandra utan att bråka osynliga små: fin shopping!
, tycker nog att vi lyckats ganska så bra med dom
-
Råååsa bubblan
Åååh vilken fin shopping, verkligen lovely, bläckfiskarna var ju tok fina.
O vi gillar också strumps utan halk
-
Liam har nånstans runt 23-25 typRååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 18:16:31 följande:Hur stora fötter har era pojkar då?
-
Ojdå...lite för stora då jaRååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 18:21:01 följande:Då e dessa för stora strlk 28-30 köpte jag då vi inte kommer använda strumps så mycket under sommarn
Liams fossingar växer verkligen snigel sakta, har har samma storlek nu som han hade förra våren. -
Godmorgon
Här vaknade vi har att några puckon startade motorsågar och började fälla träd kl 06.30, liiiiite väl tidigt för sånt arbete va?
O stackars Liam verkar ha super ont i öronen, han sitter och jämrar sej och när jag frågar om han har ont så svarar han bara Neeeeeeeeej, jag vill inte åka sjukhus, stackarn. Börjar bli lite väl jobbigt med hans sjukhus/tandläkar skräck nu, ska börja med lekterapi i slutet av månaden och jag hoppas verkligen det hjälper.
-
Ingen Tjolla här?
Såg just att Småvi har den där Kik Kid klänningen för 329 kr som erbjudande om du inte redan sett det
-
Men fyyy vilken trist dag, började med sol men nu är det tok grått ute och regnet vräker ner, jag som tänkt fortsätta i trädgården idag.
Tror minsann jag behöver lite uppiggande shopping