Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fantastiska Skatt skrev 2010-05-10 12:41:21 följande:
    hur gick det på bvc?
    Jodå det gick bra.
    Hon sa att det var för tidigt för att visa tecken på allergi. Hon tyckte mest det lät som om hon hade en massa slem i lungorna så vi ska ge hostmedicin, skönt att det inte var värre
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-10 13:32:47 följande:
    Med tanke på mina fynd dom senaste veckorna, så nej. Jag har köpt nya lindex, name it och åhlens kläder för 20-30 spänn. Så lägg med högt utrop isf om du inte vill skänka bort det... Fast jag gillar ju det såklart
    Det går verkligen ap dåligt på T just nu, fast det är ju roligt när man är köpare, jag vann ju ett par Adidas skor till Liam för 12 kr
    Tråkigt nog skulle jag behöva slänga ut en hel drös men det veti sjutton om jag vågar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll girls.

Nu har vi varit ute på en välbehövlig promenad, dock fick den mej att längta ännu mera efter en ny vagn
    Liam somnade kl 19 idag, tidigaste kvällen sen han slutade med napp, så skönt.

Såg just att jag lyckades fynda ännu ett par Adidas till Liam, undra vad sjutton vi  ska med alla till? Fyndade ju ett par för 12 kr förra veckan.
    http://www.tradera.com/ADIDAS-FORMEL-1-TENNISSKO-STRL-24-auktion_340161_111769645
    (inte min)

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-05-10 20:14:23 följande:
    Men såg du innermåttet? 13,5! Kan Liam ha det
    Mh...jag såg det efter jag lagt högsta bud på 10 kr, men det kan gå, han har Adidas i storlek 23 som fortfarande passar, annars får vi väl skänka dom till bättre behövande
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-05-10 20:46:35 följande:
    Det är lugnt Som sagt, ingen förmögenhet direkt .
    Naeh, känns som det inte spelar så stor roll om dom passar eller ej, får lixom en kick av att fynda
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon
    Här är det klar blå himmel och stråååålande sol{#lang_emotions_sunny}
    Fast nu ser jag att det minsann behövs en fönsterputsning

Har drömt om barnvagnar hela natten, normal man är , började smörja gubben lite smått igår och när Liam inte åker vagn längre så får jag köpa en ny till Meja.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 09:03:36 följande:
    Å jag har drömt om ormar   *ryyys*
    Nä men FYYYY, ormar är bland det värsta jag vet, tillsammans med trollsländor *ryyyys*
    När jag och sambon träffades hade han en monster orm på 3 meter i sitt vardagsrum, mitt krav om vi skulle fortsätta träffas var att ska ormen bort
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 09:08:15 följande:
    Å jösses!! Hade min gubbe haft en orm hade jag ALDRIG gått hem till honom kan jag lova, hua!!! *väldans rädd*
    Ha ha, det gjorde jag inte heller, vi bodde i min lägenhet tills han gjort sej av med den Och hos hans föräldrar kunde jag inte heller va, dom hade 5 äckliga ormar i sitt vardagsrum.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

jompa

Sötfisar i BT{#lang_emotions_heart}
    Herregud så stora dom har gått och blivit

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17