Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Tack för tipset!Buttelina skrev 2010-08-24 11:52:38 följande:www.tradera.com/Helt-underbart-vackert-set-fr...
ojojoj vad fint
Hej förresten! -
Vad synd!högbergarna skrev 2010-08-24 12:07:43 följande:Snyft snyft. Kommer inte kunna gå på detta denna gång heller!!! Har redan fått sådan foglossning så jag vågar mig inte på det. J-kla skit rent ut sagt!! Hade varit drömmen kan jag säga. Ser ju hur mycket fint ni hittar när ni varit iväg!
Det är verkligen Molo-heaven, särskilt om man ska köpa smått.
Hoppas att jag kan komma iväg på något vis. Känns lite svårt. -
God kväll pölsekärringar!
Äntligen funkar mitt internet igen efter 2 veckors strul.
Vad händer här? Några nyheter på gång?
-
Hej. Ja tack här är det bara bra. Själv då? Shoppas det något?1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 20:47:10 följande:Heeeej!!! Allt väl? -
Trevlig med ny kamera och Me & I1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 20:52:36 följande:Allt e bra här! Shoppas... ja, en ny kamera damt ner hos mej igår
Men barnkläder är det just nu liiiite ont om faktist, Ett litet OT paket från me&i och två par NS e allt jag fått till de senaste veckorna... Själv? Du har sparat pengar som tusan på att inte ha internet eller!? 
Ja, man sparar verkligen pengar
Oops! Måste amma lite nu
CU -
Solouniko- Grattis!
-
God morgon!
Undrar om någon har tips på fina enkla koftor/tröjor, gärna på rea? Inser att jag inte har något varmare än bodys till Lea att ha i vagnen. Annat än overaller som blir för varma.
-
Då ska jag kolla där, är inte sugen på att betala flera hundra på ett plagg som används i typ en månad.Tjollabolla skrev 2010-09-01 09:51:20 följande:Åh jag har en uuursöt vit liten kofta från H&M i 62 som var toppen i våras. Tror det fanns nån på HM faktiskt...
FL Lisa- Sorry för OT men vad hette skåpstommen som ni gjorde Alvins kök med? Jag ska bygga ett kök till Noels 3-årsdag -
Ah, Underbara Barnmässan kanske man ska gå på i år.