Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    högbergarna skrev 2010-08-24 12:07:43 följande:
    Snyft snyft. Kommer inte kunna gå på detta denna gång heller!!! Har redan fått sådan foglossning så jag vågar mig inte på det. J-kla skit rent ut sagt!! Hade varit drömmen kan jag säga. Ser ju hur mycket fint ni hittar när ni varit iväg!
    Vad synd! Det är verkligen Molo-heaven, särskilt om man ska köpa smått.

Hoppas att jag kan komma iväg på något vis. Känns lite svårt.
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 20:52:36 följande:
    Allt e bra här! Shoppas... ja, en ny kamera damt ner hos mej igår Men barnkläder är det just nu liiiite ont om faktist, Ett litet OT paket från me&i och två par NS e allt jag fått till de senaste veckorna... Själv? Du har sparat pengar som tusan på att inte ha internet eller!?
    Trevlig med ny kamera och Me & I

Ja, man sparar verkligen pengar

Oops! Måste amma lite nu

CU
  • Duntoffla

God morgon!

Undrar om någon har tips på fina enkla koftor/tröjor, gärna på rea? Inser att jag inte har något varmare än bodys till Lea att ha i vagnen. Annat än overaller som blir för varma.

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-09-01 09:51:20 följande:
    Åh jag har en uuursöt vit liten kofta från H&M i 62 som var toppen i våras. Tror det fanns nån på HM faktiskt...
    Då ska jag kolla där, är inte sugen på att betala flera hundra på ett plagg som används i typ en månad.

FL Lisa- Sorry för OT men vad hette skåpstommen som ni gjorde Alvins kök med? Jag ska bygga ett kök till Noels 3-årsdag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17