Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2010-09-04 13:28:05 följande:
    aha, ska kolla!!!
    Duntoffla skrev 2010-09-04 13:03:45 följande:
    Damien och Adrian- Är allt bra med er då?
    jadå, det är stressigt bara - vi har väl renoverat ihjäl oss sedan vi köpte hus i mars, Damien är i ntrotsåldern, jag ahr jobbat 50% sedan Adrian var 3 mån.... har alltså inte haft tid att shoppa. Men vi mår bra, nu när vi renoverat det mesta som var viktigt och kul (köket var en underbar lyxgrej att göra) så känns det ju toppen!
    Ja, trotsåldern känner jag väl till Förstår att det blir mycket med huset. Det är skönt när det är klart
    Damien och Adrian skrev 2010-09-04 13:34:15 följande:
    Dunis - åh vad gosig hon är! Och Noel - han är inte klippt än, vad fint! Är han kär i lillsyrran? Damien älskar lillebror så mycket, gosar och pussar jämt!

Dax att gå - nu kom kebabtallriken hem! *mums*
    Tack! Nu börjar hon lägga på sig lite och få nypvänliga kinder Noel är klippt (nu var det dock ett tag sen. Ska klippa honom i veckan tror jag) men aldrig så att det är tokkort, älskar lockarna för mycket

Smaklig måltid!
  • Duntoffla
    Lalalong skrev 2010-09-04 15:49:30 följande:
    Måste bara berätta att jag fyndat lite idag på loppis. Både danskt och OT.

Jag köpte 1 cerise MeAndI plyschoverall (den med det oranga hjärtat i rumpan), En långärmad MeAndI tröja (med nyckelpiga på eller vad det är), MeAndI flugsvampstunika, MeAndI turkosa leggings, ett par rosa hängslebyxor med giraffer på från Snoozy (nya) och ett par rosa/gröna babytights från Molo.
    Allt till den blygsamma summan av 150 kr.
    Grattis till fina fynd!
  • Duntoffla

Tack söta ni för alla gulilga kommentarer! Hjärta

Bubblan- fin bebisshopping! Och fina Bubblan i puzzel och Katvig.

Smilla- vad pysslig du är som målar och grejar

1 och 1- Gud vilken söt tjej! Hon ser busig ut

Butte- Dina barn är ursöta som vanligt. Omlottklänningen är tokfin på Isabell

Ocikatten skrev 2010-09-04 21:27:23 följande:
    Åh vilka söta ungar i BT!! Hjärta
    Duntoffla: Som sagt, din lilla sötis är första bebis som gjort mig sugen på fler!!
    Butte: Är så sugen att prova på Katvig men tyckte inte det var några fina färger denna säsong, grön/grön är ju helt underbar... Solig
    ja, men se till att skaffa en då
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-09-04 21:59:03 följande:
    Ha, ha, vi hänger på när ni skaffar nr 3.... Tungan ute
    Haha...åh nej, två räcker nog här. I alla fall som jag alltid sagt och det känns nu
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-09-05 10:26:15 följande:
    Godmorgon flickor...eller ja, vi har varit vakna en stund. Även denna natt gick bra trots febrig Meja men idag verkar hon pigg igen.

Nån som vet vart Molos långa rainbow handskar finns?
    Åh stackars liten som har feber. Skönt att natten funkat i alla fall.

Kan tyvärr inte hjälpa dig med handskarna.

Vet ngn vad Ida T regnset kostar nytt? Alltså både brallor och jacka?
  • Duntoffla
    Butte- Vilken fin shopping! Och vad gulligt av Funkybaby (men som sagt så gör du väl av med en del där ) Mössamlingen är underbar! Har du 2 el 3 i mössorna till Bia?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-09-05 10:47:18 följande:
    tack verkligen gulligt av henne. min absolluta favobutik just nu!!

jag har strl 3 till honom. har några tvåor kvar som funkar men jag köper 3or nu
    Ok, men då valde jag rätt. Ängeln sa också 3 men förut var ju 3 tokstora och passar vuxna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17