Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-09-06 17:56:27 följande:
    Dunis:
    Åh hon är alldeles bedårande lilltjejen! Såå söt Hjärta

Mamma till Simon:
    Är hon alltid lika glad, ser så lycklig ut på varenda bild, sötnosen!
    Och vilken fin jeansklänning, måste nog kolla in name it nån dag, upp till vilken storek fanns den. Var det på avdelningen som är upp till 98?
    Tack!

Mamma till Simon- vilken glad och söt goding i BT!
  • Duntoffla

God middag!

Tjolla- Din stackare! Vet hur skrikiga barn är och vad man än gör hjälper inget. Ibland kan man inte göra annat än skaffa öronproppar

Jag försöker med frukost här och det går sådär. Lea är inte heller helnöjd direkt...

• Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-08 10:47:05 följande:
    Alltså tjejer, tips på vad jag ska skriva i omdömet när jag får hem en småfolkjacka (svettis) som ska vara i nyskick, och det var den också, men den var smutsig, både synligt fram och MYCKET i innerfodret. Allt gick dock bort i tvätten. Det var inte fläckar efter tvätt, utan det var intorkat som att hon använt den o sen inte tvättat den innan hon skickade.
    Frakten var 52kr med dhl, när den LÄTT hade fått plats i ett DHL-kuvert för 39kr eller S-låda för 45 (var i strl.74/80). Eller posten för 24kr.

Negativt tycker jag inte hon förtjänar, men inte positivt heller...åh vad jag vill ha neutralt omdöme!!!

Vad ska jag ge på staplarna o vad ska jag skriva??
    Skulle maila säljaren och påpeka och kanske skriva något om att varan var smutsig men i fint skick i övrigt. Frakten kan man inte säga så mycket om eftersom du ju "godkänt" den i och med att du budade. Även om man kan tycka att den är för mycket.
    true04 skrev 2010-09-08 11:13:24 följande:
    Hej Undrar om hur katvigs body är i stl små el stora.Vill köpa en rosa/gul men är osäker på stl.Tacksamm för svar!
    Tror de blivit mer normala, förut var de lite små i storleken. Långa är de i alla fall och bra om du har en långsmal bebis
  • Duntoffla

God kväll!

Bubblan- Noa är jättefint. Vi funderade på det först till Noel men det blev sen Noel istället. Fin shopping och fina fina puzzel. Finns det puzzelklänningar också? *Måste ha mer*

Grodprinsarna- kul att se dig här! Det var inte igår. Fina killarna i BT!

Liljan- Vilken goding Mateo är!  Ja, Maya också för den delen, den gröna klänningen är underbar.

Liten blomma- söt tjej i fina kaniner!

Lillronya- Fina barn i härliga färger! Är den undre lurven grå eller brun?

• Duntoffla
    GROD PRINSARNA skrev 2010-09-08 19:07:05 följande:
    hej dunis, vad säger du, har du fått en liten till?
    Hej tjejen!

Japp, en liten (nåja, ganska liten baddare på 4115 gram) tjej. Hon blev 1 månad igår
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-09-08 19:09:01 följande:
    den lurven lillronya har på emilio är samma som jag har på lillebror här i tråden. den är mööörkgrå, nästan svart. om det nu var den du menade
    Japp, det var den. Den ser fin ut. Är den då lite som den grå med gula kantband i färgen?
    GROD PRINSARNA skrev 2010-09-08 19:14:07 följande:
    åh, grattis, fy vad mycket jag missat! är hon med i bildis? vill se
    Tack! Ja, hon finns där. Här är ett par bilder.

Rätt "ny" på BB.

För några dagar sen
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-09-08 19:36:02 följande:
    God kväll!

Nyss hemkommen från mitt allra första föräldrarmöte i skolan, ja och så blev man ju då klassförälder. Spännande
    God kväll!
    Kul
    Zvartaliljan skrev 2010-09-08 19:38:46 följande:
    Tack, ja den klänningen är en favorit, men nu börjar den bli på gränsen Gråter
    Trist när favoriterna börjar bli små...Obestämd

Butte- Tack

Dags att fixa lite här hemma. Kikar kanske in senare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17