Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden!
    Suck vad det känns att ha både små och stora barn.
    Hönsmamman var ju tvungen att vara vaken tills 16åringen kom hem kl 1.
    Sen vaknar lilltoken kl 4.45...

Trööööött!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya

Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Vi har varit på innebandy, men vårt lag förlorade så nu har vi en skitsur unge här.

Insåg nu när jag kollade min mejl vilket klipp jag gjorde på zillstar häromkvällen.
    En softshell och en lurv för 400 ink frakt.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:12:37 följande:
    Hej hej
    Har med varit på innebandy, men vår match resulterade i en helnöjd tjej. De räknar tydligen nästan oavgjort mot de som är ett år äldre som vinst
    f-99 och f-98 spelar ju i samma serie och det viktigaste är tydligen att ligga före det andra ljungbylaget och det gör som fortfarande
    Ja men det är ju en vinst ju!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-01-22 16:03:38 följande:
    Hej hej!

Aj då, missnöjda barn är ju sådär

Vi gör inte så mycket. Ska försöka få upp en rullgardin i Leas rum och en lampa i Noels. Ikväll kommer några vänner hit och ska äta middag och ev spela lite spel.
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 15:23:16 följande:
    min man tar också en tupplur nu, medans jag hänger i soffan med 2 av 23 barn

Jag borde också försöka mig på FB och försäljning men kommer mig aldrig för att sätta mig in i reglerna.  
    Ja särskilt när de är tonåringar...
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-22 18:12:33 följande:
    Jag är här Men de flesta har väl ett liv så här en lördagkväll
    Tur att det itne bara är jag som är livlös då.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 18:35:53 följande:
    Nejdå ingen risk Flört 
    Bra!
    Nu har vi ju käkat, myst i soffan till mamma MU och Pettson och findus med lördagsgodis.
    Då får man sitta här och kolla läget ett tag.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 18:44:04 följande:
    vi hoppade bollibompa idag, åt kvällsmat mitt i det, sedan trillade ludvig med huvudet före in i soffbordet vilket resulterade i en lång stunds tröstande och stor bula. Men nu sitter killarna och tittar på tv och mumsar chips, Molly sitter ute i hallen och leker med 2 gamla foppatofflor
    Åh bula och allt!
    ängeln83 skrev 2011-01-22 18:47:46 följande:
    Godkväll flickor.
    Sitter här och väntar på att klockan ska ticka på så att jag kan natta barnen, sambon jobbar extra så jag är själv ikväll, surt surt, men så länge båda barnen somnar i tid så kan det vara ganska så skönt.
    Godkväll!
    Hoppas de somnar snabbt då, så du får lite egentid. Det är aldrig fel.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-22 18:54:22 följande:
    Ja jag sitter mest o degar här hemma hos päronen o ser mamma som stressar med smörgåstårtorna inför morgondagens dop. Brorsans lilla tjej som ska döpas men jag fick varken sjunga eller göra tårta eller nåt så för en gångs skull så sitter jag här o har inget att stressa med inför ett dop Förvånad

Skönt att slippa stressa, men du brukar väl VILJA göra nåt i dessa sammanhang? Eller?

ängeln83 skrev 2011-01-22 18:54:51 följande:

Godkväll

Det hoppas jag också, Meja somnar ju alltid men Liam är värre att få i säng, oftast somnar han runt 22-23 Men idag har det varit fullt upp med badhus och bus med kompisar så jag hoppas att han kanske eventuellt behagar somna i hyfsad tid.
    Känns som jag behöver lite egentid just nu, sambon jobbar ju ganska mycket så jag är själv med barnen nästan jämt.

Jobbigt att vara mycket ensam. Jag är också det i perioder. Fast just nu är jag det inte så mycket. Skönt!

Här är det A som inte vill sova. E vaknade 4.45 i morse så han är toktrött nu.
    Sen är det ju helg och en viss M är ute på vift så mamman inte kan sova. Lite sömn blir det.
    Än har hon inte åkt idag iaf. Hoppas på hemmakväll.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17