Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-01-23 21:56:52 följande:
    Japp-vi säljer allihop! Används inte då vi mest använder Small Paul så de får åka
    Jahapp! Då får man väl hålla span då.
    Eller tänker du tala om vad du har för godbitar i förväg?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-23 21:59:51 följande:
    hehe det är en gaaammal kjol från lindex
    solouniko skrev 2011-01-23 21:54:27 följande:
    Undrade precis samma, såå fin kombo på Bella  Vart är kjolen ifrån?
    lindex Drömmer passade visst perfekt
    Trodde det, men var tvungen att fråga.
  • lillronya

Någon av er här som har koll på vattentätheten på IdaT-jackorna vi köpte på salgen?
    Vi har inte använt våra i så mycket regn så jag vet inte hur täta de är.
    Tänkte lägga ut de på T nu och då är det ju lite bra att veta.

• lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-24 07:59:14 följande:
    God morgon!

Jag är vaken..ska snart betala alla mina synder på såväl FB som TraderaTyst Sen ska jag väl packa en himlans massa paket också
    Det är trist att betala för sina synder. Det borde jag med göra, men jag måste först vänta tills andra betalt in till mej.
    solouniko skrev 2011-01-24 08:03:00 följande:
    Här är vi precis också nyvakna. Milla som brukar sova till efter 9 vaknade 07.30 och ropade på mjölk VAB idag, hon hade feber igår men har sovit bra inatt och verkar vara feberfri nu så imorgon kanske man måste jobba iaf. Längtar lite smått tills jag ska vara hemma igen Drömmer
    Då blev det ingen sovmorgon idag, inte.
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2011-01-24 08:23:07 följande:
    God Morgon!!

Eller vet inte om den är god. har varit uppe sen kl 3!!!!!! Blä. och det är inte pga Elliott för han sover som en liten gris på nätterna.

Nej det är pga ett 2,5-åring med en vilja av stål *suck*
    Godmorgon!
    Vilja av stål är jobbigt som attan!
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2011-01-24 08:42:11 följande:
    Ja fy sjutton, jag kommer att bli gråhårig i förtid
    Fast sen när de är tonåringar så är den där viljan guld värd.
    Ja inte när de vänder den mot oss föräldrar, men när de använder den i "rätt" syfte. Som att inte dras med i kompishets och sånt.
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2011-01-24 08:47:43 följande:
    Ja det är ju förstås positivt, men känns lååångt dit nu. Och man vet ju att denna fasen kommer att gå över, men när man är mitt uppe i det så blir man helt knasig.

Att det bara kan ändra sig så drastiskt på några veckor. Man vet ju inte vad som rör sig i huvudet på dem heller.
    Ja det är långt dit förstås..

Trots är nåt märkligt och tokjobbigt!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-01-24 08:56:58 följande:
    Näe, kan inte bli sittandes här idag tyvärr.
    Måste packa som en tok, trots flytt först i MAj så måste man ju numera utsätta stackars huset för en styling inför visningen och så mycket som möjligt ska vara bort plockat.
    Tur vi kan ställa alla kartonger hos mamma och pappa under tiden
    Måste nog belöna mig med några små sommarsuits sen.
    Usch vad det låter jobbigt!
    Hoppas vi aldrig ska flytta.
  • lillronya

På tal om trots har jag en femåring här som skriker och gapar för att hon inte får ha vad hon vill på dej.
    Hon har hållt på ett bra tag nu..
    Undrar om hon ger sej eller om det blir till att hoppa över öppna förskolan idag...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17