Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2011-01-24 20:34:27 följande:
    Ocikatten... Vet du hur hon åker? Eller ja, jag förutsätter att hon har bil  
    Men, är det någon annan hon ska åka med, eller som åker med henne?

Ev skulle hon åka ihop med butte och thea, men nu ska inte butte komma så nu vet jag inte.
    LJ2 skrev 2011-01-24 20:41:08 följande:

japp, bara väder o icke sjukdomar tillåter att jag åker den biten så =)
    Då räknar jag med dej!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-01-24 20:53:16 följande:
    It´s a deal!

Känns som om jag bara shoppar Lindex numera. Var inne idag igen och kom ut med lite velour. De hade fått in fina orangeröda velourisar som funkade fint till kantbanden på Badget (visst 17 heter det så, printet med pins på?)  
    Goodie!

Jag måste också till lindex. Behöver leggings och en jeansklänning.
    Badges
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-24 21:00:38 följande:
    Lillronya..det lutar åt att jag kommer..isf med Olivers mamma redan på lördagen-borde det inte va läge för lite vin och desto mer gotte isf? Drömmer
    Jodå det tycker jag verkligen att det är läge för.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-24 21:34:38 följande:
    Nja, känner kanske inte för att dra med barnen på kvällen och ska jag dricka vin måste jag stanna och då får inte dom komma dan efter heller, Nora skulle bli ganska besviken
    Du gör som du vill.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-24 21:55:49 följande:
    Åh jag är så velig här
    Tror en av MAT anorakarna måste flytta, hade tänkt att A ska ha en vanlig jacka också nämligen.
    Men vilken gör man sig av med, den röda eller den blå? Båda är ju jättefina!
    Den röda hitåt. Synd att den är så stor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17