Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-25 12:02:55 följande:
    Å vad jag fick fin post idag!
    Gillar hummel!

Men surar på lantbrevbäraren som körde förbi utan att stanna och istället la en avi i postlådan. Nu får jag ju köra ner till byn en gång till för att hämta paketet, när han bara kunde ha lämnat av det här hemma.
    Alltså mer hummel att hämta i byn.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 12:16:08 följande:
    Vad kom det för Hummel då?

*avskyr att inte kunna citera*
    Det kom en vit tröja med blåröda pilar på ärmarna och ett par grå och lila strumpbyxor.
    stökmamma skrev 2011-01-25 12:17:01 följande:
    håller med dig, är så¨less på det.... och här skickar posten det till andra sidan stan, alltså 1,5 mil åt "fel" håll {#emotions_dlg.djavulsk}
    Så himla dumt!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-01-25 12:27:50 följande:
    Hej hopp flickor.

Nyss hemkomna från ÖF.
    Idag hoppas jag att VV paketet kommer, beställde i torsdags så visst kan jag hoppas på att det kommer idag?
    Tänkte jag skulle "inventera" barnens vår ytterkläder nu, Meja har nog så det räcker, Liam skulle behöva en softshell jacka, vilken färg ska man ta? Och vilken storlek? Är dom nya lika små som dom gamla?
    Ja det borde väl komma idag, tycker jag.

Jag har inventerat lite.
    A behöver en ny lurv och det är ju trevligt.

Vi behöver nya softshelljackor till hösten.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 13:03:27 följande:
    Drog fram sommarklädeslådan och tvingade Ella att prova lite
    Klänningar har vi i mängder, bra för det används en hel del här på sommaren.
    Linnen har vi ca 10, det räcker nog tror jag, men kortärmade behöver vi nog fylla på med tror jag
    Vi behöver också kortärmade tröjor. Trevligt att behöva något.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-01-25 13:13:13 följande:
    Åhh jag sitter här och önskar jag oxå kunde komma till örkel och träffa alla mina favvistjejer! Särskilt hade jag velat komma på lördagen och druckit vin (eller cider ) med Smultron, Stormis, Olivers mamma, 1och1är2 och RonyaHjärta Det är ju myyyys på hög nivå!

*deppar lite* 
    Vi önskar att du kunde vara med!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 13:21:19 följande:
    Sen är ju det där med att behöva alltid relativt
    men eftersom vi bara har ca 10 kortärmade så tycker jag vi behöver fler, det används ju hela tiden :_)
    Det är sant!
    Fast jag tror knappt A har tio ens.
    Du har ett par stycken på fb som jag är sugen på, men jag måste nog göra rätt för mej överallt innan jag paxar mer.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 13:55:01 följande:
    Undra om det var den bilden jag tog bort innan, rensade nämligen lite bilder när jag la upp de nya idag
    Hur som helst så vet du ju att de finns här i så fall
    Ja det var det kanske.
    Japp det vet jag ju då.

Å jag måste nog också rensa bort bilder. La ju ut mer på T igår.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-25 14:40:46 följande:
    Bara förnamnet... klockan är 14:40 och ungen har inte vilat midag än... HUR tror du gympan blir.... inte särskilt lyckad....
    Envis som mamma.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-25 14:57:46 följande:

Ronya:

ÅH så fin hummeltröja!!

Och söta ungar också såklart

Tack!
    Ja den är så fin så det är inte klokt!
    Till mörka jeans är den super!
    Måste börja samla på kortärmade hummlar nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17