Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden!
    Vad händer här?

Flock skrev 2011-01-28 20:00:01 följande:
    Busbellan: Så fin popoverall! Underbar rosa färg!

Pepper: Så stor din lilla kille har blivit! Jättesöta båda två! Får Godisburken välja tröja, så tar han oftast den starströjan. Gillar den orangea stjärnan mycket!

Ronja: E klär så bra i svart!  Så snygg tröja!

Smilla: Vilken fin kombo med Colibri och fem myrror! *gillar mycket*
    Tack!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-28 20:17:11 följande:
    inte mycket jag sitter o kollar på villervalla nyheter så fin multirand
    Å då måste jag kika!
    Flock skrev 2011-01-28 20:17:11 följande:
    Var har du köpt den?? Finns den i någon annan färg??

Tänker du på traktortröjan?

Köpte den från busfröt. Tror den finns i nån mer färg, men nu kommer jag inte ihåg vilken.

Stormis skrev 2011-01-28 20:17:57 följande:
    På spåret, tacotallrik och rödvin. Åååååååål baaaaaaajj myself .

Vad ska jag ta med mig nästa helg? Allt inkl madrass gissar jag?

Härligt!
    Ska fundera lite på hur vi ska sova. Möjligt att det behövs nån madrass.
    Någon får nog sova i vardagsrummet tillsammans med hunden.
    Tror jag bestämmer mej för att alla får ta med sej vad man vill dricka och något snacks eller så.
    Blir nog tacos på lördagkvällen när alla anlänt.

• lillronya
    Stormis skrev 2011-01-28 20:33:40 följande:
    Du tror det? Jag tyckte att den såg lite stor ut på Ella, men hon hade väl inte så mkt under heller? Men om jag tar 104 lär hon ju kunna ha den i 3 säsonger förhoppningsvis och då är den ju ganska billig...
    lillronya skrev 2011-01-28 20:28:39 följande:
    Å då måste jag kika!

Tänker du på traktortröjan?

Köpte den från busfröt. Tror den finns i nån mer färg, men nu kommer jag inte ihåg vilken.

Härligt!
    Ska fundera lite på hur vi ska sova. Möjligt att det behövs nån madrass.
    Någon får nog sova i vardagsrummet tillsammans med hunden.
    Tror jag bestämmer mej för att alla får ta med sej vad man vill dricka och något snacks eller så.
    Blir nog tacos på lördagkvällen när alla anlänt.

Jag tar det som behövs (och får plats i bilen...), men paxar att slippa sova med hunden. Inte min grej... Och självklart tar vi med att äta och dricka och betalar dig för det du köper . Bara säg till så får du pengar.

Ang söndagen - har vi snackat om nån byteshandel/loppis? Hade väl varit skoj om alla kunde ta med sig lite från sina säljahögar så kan man göra lite fraktfria kap?
    Sovandet ordnar sej säkert till det bästa för alla.

Grekis var också inne på lite byteshandel.
    Visst, vi kan göra så. Alla tar med sej från säljahögarna.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-01-28 20:39:47 följande:
    Ja, tyckte den var så fin på din E!

Åh, vad mysigt!!
    Stormis skrev 2011-01-28 20:33:40 följande:
    Du tror det? Jag tyckte att den såg lite stor ut på Ella, men hon hade väl inte så mkt under heller? Men om jag tar 104 lär hon ju kunna ha den i 3 säsonger förhoppningsvis och då är den ju ganska billig...

Jag tar det som behövs (och får plats i bilen...), men paxar att slippa sova med hunden. Inte min grej... Och självklart tar vi med att äta och dricka och betalar dig för det du köper . Bara säg till så får du pengar.

Ang söndagen - har vi snackat om nån byteshandel/loppis? Hade väl varit skoj om alla kunde ta med sig lite från sina säljahögar så kan man göra lite fraktfria kap?
    Byteshandel hade varit perfekt ju! Vilken bra ide'!  Förvisso har jag kanske ingen jättehög att sälja men funda lite fraktfritt är ju alltid kul!
    JA den är superfin!
    Undrar om den inte finns i orange?

Du är välkommen på lördag du också. .
  • lillronya
    Flock skrev 2011-01-28 20:41:59 följande:
    Är det så många som kommer!!!??  *Vad kul*
    Ja det blir visst ett gäng. Superkul!
    stökmamma skrev 2011-01-28 20:42:08 följande:
    fuuuussk
    *sååå avis är jag *

måste trösta lite  
    Du fattas! Du måste komma i vår!!
    Stormis skrev 2011-01-28 20:42:40 följande:
    Då bestämmer vi en miniloppis tycker jag . Når vi alla med den infon? Så ingen kommer tomhänt som inte vill? Cash kanske inte behövs. Vi litar väl på varandra och kan ta plagg med sig och sen sätta in på konto efteråt? Så slipper man avstå plagg för att pengar är slut samt att man slipper ha massa cash över? Ska jag starta en liten FB-grupp just för detta syfte så får vi all info samlad?
    Låter bra alltihop!
    Överlåter ordnadet åt dej.
    Är ganska slut i huvudet idag. Värre än andra dagar.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-01-28 20:45:39 följande:
    Du är lika gullig alltid <3 Tackar men jag får nog finurla lite på det..
     Var länge sedan vi hade två dagar i sträck ledigt tillsammans, så jag vet inte hur populärt det blir om jag åker iväg två dagar i sträck...

Förstår att d u behöver fundera på det då.

Men välkommen är du iaf, så får vi se hur det blir.

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-28 21:23:07 följande:
    Gokväll!

Flikar in med att OM det blir ont om plats hos Ronya så har ju även jag ett hus i Örkell. Jag kommer vara körande på lördagskvällen då mannen beger sej norrut.
    Gulle dej!
    Jag förhandlar med barnen så de får lämna ut sina rum till förfogande. Så får de istället ligga i bäddsoffan nere med hunden.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-28 21:29:21 följande:
    Jag kan vara sovsällskap med hunden! och Ella då
    Å vad bra!
    Då får ni madrasser på golvet där nere.

Funderar på om någon pallar ligga i småttarnas juniorsängar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17