Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-01-26 19:16:28 följande:
    2 av 3 ligger här med, den sista ska i säng om 15min
    N får vara uppe till 21 om hon vill men är det sällan. Speciellt inte såna här dagar när de större är på fritidsgården.
    Då tycker hon det är mysigare att dra in en madrass på småttarnas rum och läsa saga tillsammans.
    Gullungar är vad de är!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-01-26 19:35:56 följande:
    blä febrig son nattades just...
    Å vad trist!
    Hoppas det försvinner snabbt!
    sesssan skrev 2011-01-26 19:34:39 följande:
    Gokväll
    Fröken på förskolan idag frågade idag var jag köper alla färglada fina kläder till dottern. :)När man är mamma ledig sitter man och klickar hem på nätet råka jag säga..lät ju helt knasigt ha ha...fast då blev jag sugen att shoppa mera Molo=)=)

Är sååå sugen på colibri klännigen med ´huva..sååå fin..men 599 är lite mkt fast ändå int eom man verkligen vill ha den eller hur;;=)

Sen funderar jag på att beställa tröjan med haren. såg att den var så billig men kan inte bestämma mig om jag tycker den är fin eller sådärObestämd
    MAn kan väl alltid betala lite mer för saker man verkligen vill ha?
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-26 20:04:44 följande:
    Tjo- då har jag livat upp min trista kväll med tre nya klänningar till Lova
    Hur många klänningar HAR hon egentligen?
  • lillronya
    Lalalong skrev 2011-01-26 20:32:09 följande:
    Haha, nä det ska ju vara så krångligt som möjligt

Det är den rosa med gula kantband som finns på Fejjan. Tyckte det var ett bra pris för en extra overall. Har en i 86 nu, men jag tänkte om 80:an funkade ett tag så...  
    Ger upp och erkänner att jag inte har en susning.
    Hoppas någon annan kan hjälpa dej.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-26 20:58:16 följande:
    Just ja..sitter och ska bestämma mig för om den rosa/gula eller den lila/gröna är finastObestämd
    Vilken tycker ni?
    rosagula eller lilagröna vad?
    Svårt val i vilket fall som helst.
    Smultronhjärta skrev 2011-01-26 21:02:55 följande:
    Fast det är i rådande storlek så de börjar jag tröttna på..växalådans antal växer skrämmande fortTyst
    Kan jag tro

Vi hållerpå att byta stl i det mesta här. Roligt när de haft samma stl i två år nästan. Iaf den som växer minst.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-26 21:12:53 följande:
    Oj..glömde visst skriva att jag menar Molos lurvar.. Vi har två set och ett ska tydligen få flytta
    Då röstar jag för att rosagul får stanna.
  • lillronya
    sesssan skrev 2011-01-26 21:18:45 följande:
    Ha ha förlåt de var visst en ekorre på tröjan. Nå vad tycker ni..149 sjukt billigt, nån osm ahr en sån, är den fin i verkligeheten?

Verkar som de flest ai denna tråden känner varandra på fejjan å så..är de så??=) Bara undrar
    Ekorre eller hare, sak samma
    Jag gillar den inte, men vet flera som gör det.

Flera som hänger här i tråden har gjort det i flera år och träffats på salg i Danmark och sådär. Så, ja, en del av oss känner varandra även på fejjan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17