Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2011-06-10 14:13:56 följande:
    Blir det för jobbigt så se till att få utskrivet, nu ska vi se här, tavegyl flytande tror jag. Vi fick ge E cocktails av Alvedon, Tavegyl och julmust :) Tavegylen blev han trött av vilket var skönt så han fick sova mycket för han led verkligen, så synd om honom helt nerlusad av koppor var han.
    ok tack! han verkar ok nu.. men blir det värre så. verkar som att lillebror får måånga koppor han med. han är heelt full runt rygg/nacke axlar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Helle skrev 2011-06-10 14:47:58 följande:
    Den här har jag rekommenderat till alla tror jag
    www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukte...

Fungerade bra på mina killar. Hoppas dina busar klarar sig hyfsat.
    Kristyr skrev 2011-06-10 13:55:54 följande:
    Ni glömmde väl inte lägga er röst på småtting

barnshopping.se/tavlingar-barnbutik2011/

såklart inte min butik, det skulle dock vara mycket trevligt om de ställde ut på underbara barn mässan
     Åhh, tack Skäms  Hjärta
    åh tack!!
  • Buttelina

tjolla: vilken bedåååååårande liten lia i bildis den där bilden där hon har den rosaprickiga klänningen måste du ju förstora. helt underbar <3

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-06-12 17:09:41 följande:

Ja det var nån som sa på festen; Ja alltså det gör ju absolut inte ont att titta på den lilla tjejen!

nää det gör det verkligen inte Hjärta
  • Buttelina
    h80 skrev 2011-06-12 19:29:21 följande:
    hm..gröna klänningar, jeanskjol till lilla, lila kjolar till båda, vita linnen o vita caprileggings till båda, lila linne o lila caprileggings till båda, regnbågslinne o summersky t-shirt till stora o...kommer inte ihåg
    ängeln83 skrev 2011-06-12 19:18:41 följande:
    Naeh, det fick jag i fredags
    Väntar paket från LPL, B&R, My Baby och LLM
    Just det, jag väntar ju på BoR, babyshop o småtting också, blir roligt imorgonGlad
    åhhh massa fint
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2011-06-12 20:16:56 följande:
    God kväll!

Hörni, det där ROTavdraget..Visst är det bra grejer? Jag är i renoveringskatastrof,vill inte,orkar inte,sa jag vill inte??Drömmer

Förstår att Molo höst är på G..Vad hissas och vad dissas???
    hissas gör den fina discoklänningen och om babuschkakopiorna kommer i leggings så får dom flytta hit med
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2011-06-13 12:16:41 följande:
    Butte- om jag gör en ny tråd med länkar till shopping, kan du lägga in länken i TS då? Jag har inte fått någon mer respons så det är väl lika bra att köra in de jag har. Knappt några danska alls men å andra sidan vet jag inte om ngn köper därifrån längre heller särskilt ofta
    vilka är det?
    finns ju babyfryd.dk prinsesserogpirater.dk madsogmille.dk funkylittlemonkey.dk houseofkids.dk mfl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17