Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

molnen skrev 2011-07-04 20:32:36 följande:
    Har också köpt popcorntights och men de ligger oanvända för jag hittar inget att ha till. Kan ingen lägga upp bilder på vad era barn har till dessa ?
    jag har fiiina blå/vita vlangklänningen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    caspersmamma 08 skrev 2011-07-07 17:14:11 följande:

Dom här små hålen var det på en bodysuit jag fick hem de är på enna benet vid en knapp och inget som stör. Jag har mailat till Babyshopen och har fått det här till svar

Hej
    tack för ditt mail.
    Vad tråkigt att den fått hål på sig.
    Ytterligare rabatt kan vi säkert lösa. Vill bara dubbelkolla med leverantören så att de inte vill ha tillbaka suiten.
    Vad föreslår du för kompensation?

Vad skulle ni föreslå för kompesation?

en rabattkod på 100kr?
  • Buttelina

ja i första hand hade jag med reklamerat kostar ändå 265kr där nu.. nää jag hade reklamerat. hade jag fått den för en 100lapp hade jag behållt

• Buttelina
    PartyMolly skrev 2011-07-11 00:43:40 följande:
    Råkade shoppa en "enhörningsklänning" från molo till Zelda på vincent i fredags...ooops =) men sååååå fin LÖÖÖÖV... irl...tyckte inte den var så fin på bild!!! =)
    haha vad du o tjolla syndade då
  • Buttelina
    PartyMolly skrev 2011-07-11 00:50:52 följande:
    japp !! skyller allt på Tjolla... nääää..... men den var juh sååååå fin när hon höll upp den så jag var tvungen.. Inte nog med det i Tisdags var vi å synda i Lund hehehe... ;) 
    haha ja ni är två galenpannor
  • Buttelina
    Virrpirr skrev 2011-07-11 09:42:01 följande:
    Nån som har några roliga shopping-tips i Köpenhamn? Åker på onsdag och tänkte försöka fylla höstgarderoben till sonen (som egentligen redan är full..)
    kolla återförsäljare på molo-kids.com
  • Buttelina
    3småttingar skrev 2011-07-19 23:55:17 följande:
    Hej!

Undrar hur dom där baclava  mössorna är? Dottern är 3 i oktober, ska man då ta 2-3 år?
    japp
    3småttingar skrev 2011-07-20 00:05:51 följande:

Och hur är molo fleecearna i storlek? Små/normala/större? Stl 104 till 96 cm lång tjej? 104 var slut typiskt nog!  stl 116 till 108 cm lång kille? Supertacksam!!

116 eller 122 funkar till sonen. 116 bäst men 122 funkar. hmm 96 lång minns inte vad mina barn hade i strl på lurvarna när dom var så långa..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17