Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-06-14 13:36:36 följande:
    Aaa.. då blir det nog 122 här åxå Tycker om dem lite stora också *mysiga*
    hur lång ör bubblis? funderar på om kanske 128 funkar på bella
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-06-14 13:43:04 följande:
    Jaha så fick jeg ett par mössbehov också då...
    sorry
    lillronya skrev 2011-06-14 13:42:18 följande:
    128 borde väl funka på Bella?
    Jag köpte 116 nu till mina småttar.
    Det är lite stort men funkar hur bra som helst.
    hmm ja det borde det va?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-06-14 13:47:53 följande:
    Fy på dej!
    Var 17 ska jag hitta såna nu då?

Ja det borde det. Och eftersom jag alltid vill ha mindre stl än du så är jag ännu säkrare.
    haha såå sant så hade inte du nån sån mössa?
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-06-14 13:49:31 följande:
    Här är två såna mössor i detta hemmet, men inte till småttarna.
    ahaa hmm ja de blir nog svåra att hitta. efterlys på fb kanske?
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2011-06-14 14:04:25 följande:
    Jag har oxå köpt 122 till Mackan - han är bara lite längre än Bella och det blir lagom till hösten!
    Köpte ju tre på salgen så jag får sitta på händerna... Snygga färger annars!!
    hmm då kanske 122 räcker? ska kolla hur många jag har i alla strl
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-06-14 13:52:19 följande:
    Lite besviken nu
    Beställde ju redan 2/6 en tröja från annacill som A skulle ha på skolavslutningen. Tror jag betalade in pengarna den 4/6 så ja det tog någon dag tyvärr, men pengarna borde kommit in efter långhelgen
    Idag har den fortfarande inte kommit alltså kan han inte ha den på skolavslutningen, han går ju till korttids efter skolan imorgon och är alltså inte hemma imorgon mer än på morgonen sen är skolavslutningen på torsdag och till skolan går han direkt från korttids.
    Beskyller inte någon för detta, antar att det är den sega posten som strular
    Men vad ska jag ta på honom nu då, ska man behöva försöka få tag på något idag eller ska något han redan har få duga
    åh trist men om den kommer imorgon kan du kanske lämna den till korttids?
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-06-14 14:13:50 följande:
    Stormis skrev 2011-06-13 23:53:02 följande:
    Snuttegumman HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    Ni är ju så rackarns snälla i den här tråden allihopa så jag blir alldeles varm i hjärtat! 
    Känns lite bättre idag, men jag mår inte bra och det går ju tyvärr ut över familj och jobb. Jag är ju ganska öppenhjärtlig här och kan lika bra fortsätta med det och vara ärlig och säga att jag känner att jag helst av allt skulle vilja slippa bådadera och gå och lägga mig och sova i ungefär ett år eller så. Jag älskar min familj, men just nu driver den mig till vansinne och jag kan inte hantera det utan bryter ihop och börjar storgråta för ingenting. ... Vi har gått igenom så jävla mycket tråkigt dom senaste 2,5 åren med tragiska dödsfall och upprepade missfall o.s.v. o.s.v. Inget av det har knäckt mig, men nu helt plötsligt så orkar jag ingenting. Känns inte vettigt, men vad gör man. Biter ihop och kör på antar jag! 

I morgon ska jag i alla fall iväg med en kompis. Alldeles utan barn... och är ledig från jobbet eftersom jag jobbar halvtid i två veckor nu eftersom Klara går på plask och lek på eftermiddagarna. Det ska bli såååå skönt att komma iväg om det så bara är för någon timme.

Kram till alla underbara snälla tanter här inne!!

En lite OT fråga, fast ändå mer on topic än det andra dravlet eftersom det handlar om barnkläder
    Jag köpte Sverigeklänningar på Rusta (såg också efteråt att hon bara tagit betalt för en klänning. Så det blev ju riktigt billigt ). En i 4-6 och en i 1,5-3 år. Egentligen borde båda vara ganska stora till mina tjejer, men dom ser ut att passa båda två! Har inte provat dom ännu. Men är dom ganska små i storleken eller? 
    skönt att du får komma iväg o slappna av en stund. synd att du inte bor närmre för då hade du kunnat lämna barnen här en dag medan du gjort något själv en hel dag

sverigeklänningarnas strl vet jag tyvärr inget om, men dom blev ju tokbilliga för dig då ju haha
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-06-14 14:18:02 följande:
    Buttelina skrev 2011-06-14 14:14:50 följande:
    åh trist men om den kommer imorgon kan du kanske lämna den till korttids?
    Ja, det är lite surt
    Går nog tyvärr inte att lämna den på korttids. När posten kommer här så har August redan kommit dit och då blir det fel om jag kommer

ja, ja tröjan kommer bli använd ändå sen så
    åh trist :( men han har så mycket fint i sin gaderob så du hittar säkert nått
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17