• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-28 21:49:25 följande:
    Gokväll tjejer!Tittar bara in en snabbis, härliga bilder i BT!!!! Måste krypa till sängs nu, har en viktig dag i morgon med servering av Henke Larsson och Landskrona Bois. Natti Natti brudar!
    Min systers sambo är stort fan av landskrona Bois, kanske ska tipsa honom om var de håller hus
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-28 21:45:16 följande:
    Ja alltså det där var verkligen på gränsen på vad jag pallar o jag har ändå hög smärt gräns. Har ju tatuerat vaden och underärmen innan men det kändes knappt. Men denna...ajajaj
    ja den ser ajaj ut men FIIIIN!!!
    Busbellan skrev 2010-04-28 21:51:03 följande:
    Tack Klart du måste ha de leggingsen1 Härliga bilder på maia och ankorna, den jackan är såååå fin och vad stor lillkillen är
    Ja de leggingsen lär säkert hamna här förr eller senare...

Jag är störtkär i denna jackan nu, trodde den skulle bli som ett tält på Maia eftersom den är bred i modellen men den satt så fint {#lang_emotions_heart}

Mateo är stor i sinnet men ack så liten i kroppen, varit på bvc idag o fått skäll, han har bara gått upp 300 gram på en månad nu 4980gram och blir 4 månader på fredag...
    Men bvc-tanten mjuknade lite när han skrattade o pluddrade på för fullt, då sa hon att det iaf var en välmående kille Men lite extra mat skulle inte skada...testade och ack vad han kräktes...
  • ängeln83

liljan

Thank you, är väldans så nöjd men ja, AJ AJ AJ AJ AJ Kan säga att jag andades mej igenom nästintill hela tatueringen Tur att man kan andnings tekniken

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-04-28 21:55:42 följande:
    ja den ser ajaj ut men FIIIIN!!! Ja de leggingsen lär säkert hamna här förr eller senare...Jag är störtkär i denna jackan nu, trodde den skulle bli som ett tält på Maia eftersom den är bred i modellen men den satt så fint Mateo är stor i sinnet men ack så liten i kroppen, varit på bvc idag o fått skäll, han har bara gått upp 300 gram på en månad nu 4980gram och blir 4 månader på fredag...Men bvc-tanten mjuknade lite när han skrattade o pluddrade på för fullt, då sa hon att det iaf var en välmående kille Men lite extra mat skulle inte skada...testade och ack vad han kräktes...
    Ja, det var ju inte så mycket precis
    men det är ju liksom lite svårt att trycka i dem mer mat än vad som får plats
    Mamma till Nora, August och Ella
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-04-28 21:54:24 följande:
    Min systers sambo är stort fan av landskrona Bois, kanske ska tipsa honom om var de håller hus
    I morgon klockan 15 stannar dom hos oss för att ladda med Spagetti och köttfärssås inför matchen
    ängeln83 skrev 2010-04-28 21:57:01 följande:
    liljanThank you, är väldans så nöjd men ja, AJ AJ AJ AJ AJ Kan säga att jag andades mej igenom nästintill hela tatueringen Tur att man kan andnings tekniken
    VAR finns bild?
    080826 - Puma Teolin
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-28 22:00:04 följande:
    I morgon klockan 15 stannar dom hos oss för att ladda med Spagetti och köttfärssås inför matchen VAR finns bild?
    På FB...eller här
    IMG_5798.JPG
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-04-28 21:57:36 följande:
    Ja, det var ju inte så mycket precis men det är ju liksom lite svårt att trycka i dem mer mat än vad som får plats
    Ja detta känns som man redan gått igenom med ett barn...orkar inte bråka med läkare om ett barn till...mina barn är smalfisar som inte äter så mycket. Och vi har prövat alla tricks i boken med Maia. Med Mateo kommer jag inte krångla så länge som han är välmående...jag hoppas såklart att han lägger på sig mer när han börjar äta "riktig" (ja bröstmjölk är väl också riktig egentligen) mat.
    Tror inte det är mängden mat det är fel på, utan att han är väldigt aktiv, sover ca.10 timmar/dygn bara. och med tanke på min hälsa så kanske min mjölk inte är av den bästa kvalitén...men jag tror fortfarande att det är bättre än ersättning!
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-04-28 22:07:33 följande:
    På FB...eller här
    snygg
    nu fick du ju mig påmind att jag måste kompletera min med ett S och lite annat
    andras barn och mina älskade ungar
  • Novembermorsa
    Novembermorsa skrev 2010-04-27 22:10:56 följande:
    En Molo-fråga för en som bara shoppat Molo på Tradera tidigare. Jag är heeeelt såld på Molos sneaders Zapp Blackstar! Hittar inga internetshoppar som har stl 23-24 kvar och tänkte försöka se om det finns nåt par kvar i Sthlm. Var i Sthlm finns Molo??? Tack på fördhand. :)
    Citerar mig själv för att puffa lite på frågan.
    Hoppar alltså bara in i tråden, hoppas få lite hjälp! :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17