• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:39:28 följande:
    Samma sak här, och Liam är så bestämd gällande kläder just nu, får muta honom om han ska ta på sej nåt annat än en tröja med bilar Skönt att jag än så länge kan bestämma Mejas kläder iaf O den garderoben måste ju fyllas på typ hela tiden.
    än så länge är det inga bestämda åsikter om kläder men det är sååååååå trist när man inte kan flytta in nått från växalådan.... eller rensa ut nått gammalt. Men tror nog att katvig velourisarna han fick på sig och är sista gången han använder idag.
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:41:14 följande:
    Uff uff, ryggraden var INTE skönt, fast jag tyckte nog det var ännu värre ute på sidorna, där satt det dessutom nerver ner i låret så jag har rejäl träningsvärk i ena benet idag Fast jag kan tänka mej att det gör ännu ondare på revbenen. Blir det nån mer tatuering så får det bli på vaden, där gjorde det inte ett dugg ont.
    revbenen har jag nog aldrig ens tänkt en tanke på att göra nått på.. men funderade på att bygga på svanken lite men vet inte....{#lang_emotions_sealed}
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:44:29 följande:
    än så länge är det inga bestämda åsikter om kläder men det är sååååååå trist när man inte kan flytta in nått från växalådan.... eller rensa ut nått gammalt. Men tror nog att katvig velourisarna han fick på sig och är sista gången han använder idag. revbenen har jag nog aldrig ens tänkt en tanke på att göra nått på.. men funderade på att bygga på svanken lite men vet inte....
    Ja visst är det, Liam hade 86/92 i typ flera år kändes det som
    Nu har han 98 och har så smått börjat använda 104 så inför sommaren måste jag fylla på rejält med t-shirts och shorts.

Jag hade först tänkt fortsätta på samma blommor på revbenen men efter gårdagens sittning och jag beslutat att det inte blir så
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:53:23 följande:
    Ja visst är det, Liam hade 86/92 i typ flera år kändes det som Nu har han 98 och har så smått börjat använda 104 så inför sommaren måste jag fylla på rejält med t-shirts och shorts.Jag hade först tänkt fortsätta på samma blommor på revbenen men efter gårdagens sittning och jag beslutat att det inte blir så
    har haft 80/86 sedan i höstas tror jag och nu är det 86/92.. men vill att de ska bli ren 92a så han kan ha alla fina småfolktröjor som är 86/92  men mer som 92 or..

när du fått smälta kanske det blir lite fler blommor?
  • Kristyr

ser att smultron med har sett nya småfolk på lpl.. den är fin men det finns finare

Hoppas små vi kan med få sina kläder denna vecka....{#lang_emotions_sunny}

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 10:15:56 följande:
    Jättefin, den står på min inköpslista
    min med... har några där jag vill ha och nu hoppas jag att fler shoppar ska lägga upp idag så man kan shoppa
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-04-29 10:11:44 följande:
    ser att smultron med har sett nya småfolk på lpl.. den är fin men det finns finare Hoppas små vi kan med få sina kläder denna vecka....
    Japp I år måste jag välja t-shirts med måtta...Max har redan minst 15 stycken, varav hälften är nya, från Småfolk..eller,jag kan ju alltid sälja några och köpa årets istället
    Mycket roligare ju
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 10:08:07 följande:
    Denna var ju så söt www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=2747
    Den är superfin, men jag är lite anti när det är för mycket ljust i botten. Många fläckar blir det .... 
    Ang jackan, jag ser gärna bild även om jag kanske är lite skeptisk till mönstret. Känns dock som jag ställer till det för dig lite ...
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 10:19:19 följande:
    Japp I år måste jag välja t-shirts med måtta...Max har redan minst 15 stycken, varav hälften är nya, från Småfolk..eller,jag kan ju alltid sälja några och köpa årets istället Mycket roligare ju
    Vet inte hur många jag ska ha men 2st iaf.. den som du länkande och en annan som jag sett, sedan vet jag inte.

Men kommer ju ha en till att shoppa till, så kanske undvika att köpa föööööör många småfolkisar till sonen..{#lang_emotions_dreamer}

Dax att hämta ner lite mörktvätt och stoppa in i maskinen....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17