• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-04-29 07:59:55 följande:
    liljan o loppan: Så fin VV-suiten var!! Härlig! Och snygga bralls på tjejen! Åh, vill oxå shoppa... Busbellan: Vilken härlig bild med kissen, saknar vår katt!
    Ja jag måste nog ladda upp med en sån vv-dräkt i varje storlek tror jag

Här har varit en helvetesnatt då både jag och Mateo plötsligt fått värsta genomförkylningen. Så varken han eller jag kunde sova liggande utan vi satt o "sov" i soffan. Vaknar med världens skallebang, ont i öron, nacke, hals o.s.v och 38,7 graders feber (Mateo 38,3). Väcker sambon kl.7 och gissa vad det första han sa var??

"snälla kan jag få sova lite till?"
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:23:28 följande:
    Ja jag måste nog ladda upp med en sån vv-dräkt i varje storlek tror jag Här har varit en helvetesnatt då både jag och Mateo plötsligt fått värsta genomförkylningen. Så varken han eller jag kunde sova liggande utan vi satt o "sov" i soffan. Vaknar med världens skallebang, ont i öron, nacke, hals o.s.v och 38,7 graders feber (Mateo 38,3). Väcker sambon kl.7 och gissa vad det första han sa var??"snälla kan jag få sova lite till?"
    Ja vvdressen var stencool!!

Din stackare! Det är nåt hela tiden ju.
    Hoppas du snart får vara frisk. Och Mateo med, såklart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Uff, är sådär lagom mör i kroppen idag, sitta i skräddar ställning i 4 timmar är ingen höjdare

Kikade just igenom Mejas garderob och inser att det är dags för påfyllning, hon växer ju så det knakar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-29 08:34:36 följande:
    Godmorgon flickor.Uff, är sådär lagom mör i kroppen idag, sitta i skräddar ställning i 4 timmar är ingen höjdare Kikade just igenom Mejas garderob och inser att det är dags för påfyllning, hon växer ju så det knakar.
    Godmorgon!
    Förstår att du är mör, men resultatet blev ju toppen!

Trevligt när det behövs påfyllning! Vad är du sugen på?
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-04-29 08:26:38 följande:
    Ja vvdressen var stencool!! Din stackare! Det är nåt hela tiden ju. Hoppas du snart får vara frisk. Och Mateo med, såklart.
    Ja jag var ju hos läkaren igår för ett annat problem o då sa hon att jag hade hög sänka så jag kanske höll på o få någon infektion. Åh varför måste de ha rätt för...
    Hoppas nu bara Maia slipper, men hennes immunförsvar verkar ha blivit starkare så hon klarar sig kanske...
    Men mitt immunförsvar är ju verkligen i botten, sjukdom på sjukdom läggs på varandra nu liksom. Men det är väl pga min mage som är helt ur funktion nu och då påverkas såklart immunförsvaret. Jag börjar ge upp tanken på att någonsin bli frisk...på tisdag ska jag träffa min gastroläkare. Jag hoppas verkligen att han har något bra att säga om att vi kan lösa detta. Påse på magen vill jag ju inte behöva ha...

Förlåt...känns som jag bara gnäller hela tiden i tråden...
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-29 08:34:36 följande:
    Godmorgon flickor. Uff, är sådär lagom mör i kroppen idag, sitta i skräddar ställning i 4 timmar är ingen höjdare Kikade just igenom Mejas garderob och inser att det är dags för påfyllning, hon växer ju så det knakar.
    Här har jag precis plockat fram 62-lådan till Mateo och en del passade *WIHOO*
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:38:36 följande:
    Ja jag var ju hos läkaren igår för ett annat problem o då sa hon att jag hade hög sänka så jag kanske höll på o få någon infektion. Åh varför måste de ha rätt för...Hoppas nu bara Maia slipper, men hennes immunförsvar verkar ha blivit starkare så hon klarar sig kanske...Men mitt immunförsvar är ju verkligen i botten, sjukdom på sjukdom läggs på varandra nu liksom. Men det är väl pga min mage som är helt ur funktion nu och då påverkas såklart immunförsvaret. Jag börjar ge upp tanken på att någonsin bli frisk...på tisdag ska jag träffa min gastroläkare. Jag hoppas verkligen att han har något bra att säga om att vi kan lösa detta. Påse på magen vill jag ju inte behöva ha...Förlåt...känns som jag bara gnäller hela tiden i tråden...
    Hoppas de hittar nån bra lösning för dej.

Skönt att Maia håller sej lite friskare nu iaf.

Nu är det dags att åka till kyrkis här.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-29 08:37:38 följande:
    Godmorgon!Förstår att du är mör, men resultatet blev ju toppen! Trevligt när det behövs påfyllning! Vad är du sugen på?
    Godmorgon

Ja fy alltså, just nu är det nog mest benen som värker Ja den blev mycket bättre än jag trodde.

Åh jag vet inte riktigt, klänningar är det köp stopp på, men lite fina bodys, t-shirts och byxor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:39:36 följande:
    Här har jag precis plockat fram 62-lådan till Mateo och en del passade *WIHOO*
    Härligt
    O va fin han var i VV dressen, en sån måste Meja ha.
    Jag har precis börjat så smått med 74:a, fast sina Molo bodys i 62 kan hon fortfarande ha
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-29 08:49:40 följande:
    Härligt O va fin han var i VV dressen, en sån måste Meja ha. Jag har precis börjat så smått med 74:a, fast sina Molo bodys i 62 kan hon fortfarande ha
    Ja Molos kortärmade bodys i 56 känns som det kommer passa hela sommaren här. Däremot långärmade är lite för korta i armarna nu. Suits har jag gett upp.

men en sån VV-suit i 74 måste ju Meja ha då Den är helt klart värd pengarna, passar ju till allt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17