• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • na96gen
    liljan o loppan  Här har varit en helvetesnatt då både jag och Mateo plötsligt fått värsta genomförkylningen. Så varken han eller jag kunde sova liggande utan vi satt o "sov" i soffan. Vaknar med världens skallebang, ont i öron, nacke, hals o.s.v och 38,7 graders feber (Mateo 38,3).

Sitter här hemma med precis lika, till mig sa de att det är en ny influensa som går. Bara dricka och ta alvedon och vila.. men som du precis sa svårt när man har ont överallt. Jag har sovit på 3 ställen i natt för jag sov inte så bra någonstans. Helt slut nu. Dottern är oxå sjuk men lillebror verkar ha klarat sig
    Krya på dig
  • na96gen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 09:06:32 följande:
    Åh men fy, det sa dom inte till mig. Jag trodde ju influensasäsongen var över
    det trodde jag oxå ...
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-29 08:55:12 följande:
    Ja Molos kortärmade bodys i 56 känns som det kommer passa hela sommaren här. Däremot långärmade är lite för korta i armarna nu. Suits har jag gett upp.men en sån VV-suit i 74 måste ju Meja ha då Den är helt klart värd pengarna, passar ju till allt!
    Jag har köpt 68 i Molos kortärmade bodys och dom kommer hon kunna ha länge.
    Suits är ingen ide här heller, Liam kunde aldrig ha dom och inte Meja heller, på mina barn sitter Katvigs bäst.

Ja VV suiten är ett måste känner jag nu
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr

Ängeln> Sa ju att det skulle göra ont! Snyggt kommer det bli....(eller är)

• ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:35:28 följande:
    Ängeln> Sa ju att det skulle göra ont! Snyggt kommer det bli....(eller är)
    Hi hi, jaaa, du hade rätt Fy fasiken alltså, nu blir det ingen tatuering på länge, eller så håller jag mej till ställena jag vet att det inte gör så ont

Ja nu längtar jag bara tills den är läkt, plockade precis bort plasten, rengjorde och smörjde, sådär smidigt, tror sambon får hjälpa mej resten av dagen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr

Åhh var så "trist" att välja kläder i morse, hittade verkligen inget fint som jag kunde ta på....

Inte kul när de kan ha kläder såååååå länge. Det blev pusseltröjan, ja den är fin men har använt den sedan i september...

Tur att det kommer en bebis som man får byta garderob till ganska ofta under ett års tid iaf..{#lang_emotions_dreamer}

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-29 09:37:22 följande:
    Hi hi, jaaa, du hade rätt Fy fasiken alltså, nu blir det ingen tatuering på länge, eller så håller jag mej till ställena jag vet att det inte gör så ont Ja nu längtar jag bara tills den är läkt, plockade precis bort plasten, rengjorde och smörjde, sådär smidigt, tror sambon får hjälpa mej resten av dagen.
    dunkar skönt i ryggraden....

Å jag har lixom bara gjort en och den sittar i svanken.. Om det är det ondaste stället så vågar man nästan testa att göra någonannstans med någongång...
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:37:28 följande:
    Åhh var så "trist" att välja kläder i morse, hittade verkligen inget fint som jag kunde ta på....Inte kul när de kan ha kläder såååååå länge. Det blev pusseltröjan, ja den är fin men har använt den sedan i september...Tur att det kommer en bebis som man får byta garderob till ganska ofta under ett års tid iaf..
    Samma sak här, och Liam är så bestämd gällande kläder just nu, får muta honom om han ska ta på sej nåt annat än en tröja med bilar

Skönt att jag än så länge kan bestämma Mejas kläder iaf O den garderoben måste ju fyllas på typ hela tiden.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 09:38:55 följande:
    dunkar skönt i ryggraden.... Å jag har lixom bara gjort en och den sittar i svanken.. Om det är det ondaste stället så vågar man nästan testa att göra någonannstans med någongång...
    Uff uff, ryggraden var INTE skönt, fast jag tyckte nog det var ännu värre ute på sidorna, där satt det dessutom nerver ner i låret så jag har rejäl träningsvärk i ena benet idag

Fast jag kan tänka mej att det gör ännu ondare på revbenen. Blir det nån mer tatuering så får det bli på vaden, där gjorde det inte ett dugg ont.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17