• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-29 10:23:53 följande:
    Den är superfin, men jag är lite anti när det är för mycket ljust i botten. Många fläckar blir det ....  Ang jackan, jag ser gärna bild även om jag kanske är lite skeptisk till mönstret. Känns dock som jag ställer till det för dig lite ...
    ljus botten är fint... Inte tänka så praktiskt, fläckar går att ta bort.{#lang_emotions_dreamer}

Gillar mest ljus botten..
  • Kristyr

snart hämta tvätt.. just nu var det låna penna.. och rita lite..

• Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-04-29 10:23:53 följande:
    Nejdå..inget besvär alls sa jag ju! Men jag har helt glömt bort att fota-går och gör det nu
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-29 10:28:14 följande:
    ljus botten är fint... Inte tänka så praktiskt, fläckar går att ta bort.Gillar mest ljus botten..
    Jag håller med, jag gillar ljus botten bäst, tycker dom mörka blir för tvättluddiga. O nu har jag blivit lite av en fläck expert så dom flesta fläckarna går bort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • na96gen
    ängeln83 skrev 2010-04-29 10:43:14 följande:
    Jag håller med, jag gillar ljus botten bäst, tycker dom mörka blir för tvättluddiga. O nu har jag blivit lite av en fläck expert så dom flesta fläckarna går bort.
    ooo delge {#lang_emotions_flower} jag kör med yes på de plaggen och lyckas oftast men vill helst lyckas jämt. Så hur gör du ?
  • ängeln83
    na96gen skrev 2010-04-29 10:58:39 följande:
    ooo delge  jag kör med yes på de plaggen och lyckas oftast men vill helst lyckas jämt. Så hur gör du ?
    Beror lite på vad det är för fläckar men jag kör med yes, galltvål, vanish eller den orange tabort sprayen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • na96gen
    ängeln83 skrev 2010-04-29 11:02:28 följande:
    Beror lite på vad det är för fläckar men jag kör med yes, galltvål, vanish eller den orange tabort sprayen.
    aha .. kul
  • OsynligtSmåkryp
    na96gen skrev 2010-04-29 11:06:44 följande:
    aha .. kul
    Och till riktigt tuffa fläckar funkar en tablett maskindiskmedel upplöst i varmt vatten kanonbra! Man låter plagget ligga och dra, det kan ligga hur länge som helst med vattenbyte typ.
    Men det ska vara helVITA tabletter, inget blått pulver eller trams i för det kan färga kläderna. {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten

Galltvål funkar bäst här. Har dock ÄNTLIGEN provat på Vanish och nu senast när jag hade en jordgubb/rabarbe-fläck så blötlade jag plagget i varmt vatten o Vanish vilket tog bort fläcken kanon!

• Everlonn

Uppdatering av mitt SOS för min systers praktikplats! Tack alla för att ni ville och försökte hjälpa{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart} 
    Hon fick till slut praktikplats och mentorn godkände så hon har börjat på sin plats nu! *pust* Hon hälsade oxå och tackade så mycket! Sen glömde jag vidarebefodra {#lang_emotions_embarassed}

Mamma till N -95 och Bus -07
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17