Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-05-11 22:21:34 följande:
    hello girls nice shopping i BT och supersöta barn med igår kom Stella hem med sina jeans fulla med gräsfläckar och massa annat från sandlådan och annat och idag kom hon hem med ett par andra jeans med samma slags fläckar *suck* hur i hela friden får man bort gräsfläckar........jag har nog aldrig lyckats få bort det......finns det nån som har nån mirakelkur??? snälla HJÄLP!!
    På gräsfläckar kör jag olivtvål.
  • SmillaMilla

God kväll!
    Så härligt väder ute ju som man hinner inte vara här vid datorn något. Passar på nu när barnen sitter i badet (praktiskt med laptop).

Kanske man skall passa på att slänga in lite bilder i bt när man har några minuter över...

• SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-05-13 19:51:06 följande:
    nån här? köp nu på beg suit? nån? svårt ju..!
    Brukar väll ligga på en 130 på fb?
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 20:54:28 följande:
    Jag skulle behöva tokrensa Bubblis garderob alltså, nu e de sådär fullt och rörigt i den igen  Men allt e ju så fint
    Låter lovande! Hur gick det med pärlplattelegginsen?
  • SmillaMilla
    De skulle nog behövas i Sveas garderob.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 20:58:16 följande:
    Just dom har jag såååååå svårt att släppa Ska prova dem i morrn, kanske dom e för små tom
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 21:02:59 följande:
    Men jag har ju hel pärloutfit nu liksom  Inte för att vi använder det spec ofta men fint e det
    Vi har en t-shirt o skulle behöva ett par leggins
  • SmillaMilla

Svea har så många fina molo tunikor, men jag vet inte riktigt vad hon skall ha till dem nu. Det är ju 3/4 dels arm. Velour byxor är ju inte jättekul nu på våren. Andra tips?

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 21:08:44 följande:
    Leggings då?
    Ja jag är lite tveksam till leggins till. Svea använder ju fortfarande blöja.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:09:42 följande:
    Ja jag är lite tveksam till leggins till. Svea använder ju fortfarande blöja.
    Men kanske det inte gör något? Hon är ju fortfarande liten.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-05-13 21:11:05 följande:
    jag har haft leggings hela tiden julia hade blöja ? har knappt använt annat.. =)
    Jo vi har ju hundra leggins typ, men använder det till klänning eller kjol. Tunikorna är ju lite kortare och visar mer av rumpan :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17