Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-09 19:11:14 följande:
    Ja, den där seperationsångesten känner jag igen
    Borde rensa mer, många plagg som visserligen passar, men som aldrig används
    Allt som är för litet har jag rensat ut.
    Så jag tog fram långärmat och tänkte att den högen kan ju minska, men nä. Varför ska man välja bort kläder som passar? Det får vänta.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-09 19:26:40 följande:
    Godkväll girls.
    Vad händer här?
    Katvig snack kanske?
    Har inte riktigt hängt med i snacket men är det nån shop som fått in lila/lila korta leggings och t-shirt eller linne? Funderar på orange/rosa men kan inte riktigt bestämma mej för om jag tycker det är fint eller fult, vågar man hoppas på att det är alldeles underbart irl?
    Hej!
    Ja lite katvigsnack var det innan.
    JAg har jättedålig koll på vilka som fått in katvig. Nåt lilalila har jag inte sett än.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-02-09 19:35:19 följande:
    Blääää nu äär Anton magsjuk. Stackarn. Inte lätt att vara 7 år med kräksjuka och diare. Han tror ju att han på riktigt kommer att dö, att det är sönder inne i han.
    Åh stackarn!
    ängeln83 skrev 2011-02-09 19:35:25 följande:
    Kan tänka mej det
    Naeh jag hittar inget heller, några fler än B&R och Sigge som fått in.
    Hum...eller ska man chansa på rosa/orange?
    NÄ jag har inte sett fler.
    Har du bråttom?
    Det lila kommer säkert in de närmsta dagarna.
    JAg tror och hoppas att rosaorange är jättefin! Den ska vi också ha.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-09 19:36:02 följande:
    O vilken storlek ska man ta till Meja på korta leggings och t-shirt?
    Vi har precis börjat med flick 86 på typ Lindex kläder, 92 till sommaren eller?
    Vi har 110 i lindexleggings och 104 i katvig och förväntar mej att det varar även i sommar.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-02-09 19:39:36 följande:
    de där känner jag med igen
    behöver verkligen rensa!! linnen i massor!! leggings i massor..
    så öppnar garderoben o lådorna, titta, känner o plockar lite... o KAN inte ta bort nåt?
    jag ääälskar mina molosar ju Hjärta

Svårt att välja bort när det passar ju.
    Vaaad ska man ta, liksom.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-09 19:41:09 följande:
    men guud samma häär!! typ 60 leggings 40-50 linnen   och jag kan inte ta bort några gaahh
    Mja om jag hade de antalen hade jag nog kunnat rensa lite.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-09 19:44:17 följande:
    Mh...eller bråttom och bråttom, jag är grymt "klicka hem nåt" sugen
    Ja det förstod jag.
    Busbellan skrev 2011-02-09 19:44:44 följande:
    haha, jag med
    Har faktiskt rensat en hel del redan, tror bara vi har ca 25 par leggings kvar i garderoben
    Bara 25.
    Vet faktiskt inte hur många vi har...
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-02-09 19:44:53 följande:
    näää gamla fina nya linnen tex aquaflower, sländorna, kaniner osv Hjärta nää jag kan inte rensa
    Det gäller nog att inte ha så MÅNGA favoriter då. Kanske därför min samling inte är så stor.
  • lillronya

Var tvungen att räkna lite.
    Vi hade visst "bara" 25 leggings vi med. Fast det är alla då. Molo, katvig, lindex och allt.
    Fast linnen kan jag shoppa med gott samvete.
    A har 4 och E har 2.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17