Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-02-08 12:45:30 följande:
    Åh nu har den fina jeans kappan kommit in på Lindex, sikken tur att vi ska till Jkpg på fredag Om bara dom randiga leggingsen kunde komma in nån gång också.
    Å har den kommit nu? Jag som inte ska dit på länge.
    Busbellan skrev 2011-02-08 12:53:59 följande:
    Åh, den underbara softshellen kom i lådan nu
    Den är lysande, och alldeles underbar!
    Den rosa?
    Ja den lyser verkligen!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-08 12:59:19 följande:
    Ja, den rosa
    Jag gillar ju inte alltid saker som lyser, men denna var sååå fin!

Ellas overall lyser rätt bra den med såg jag i helgen.

Coolt!

Den rosa jackan är jättefin!

SmillaMilla skrev 2011-02-08 12:59:48 följande:
    Hmmm jag som trodde att jag testade en 110 på Svea, det var ju 116. Så hon borde nog ha en 110.

Detta är 104. Sitter ju som sagt var perfekt nu. Borde ju ha en 110 till henne. Eller?

110 blir nog bra. Denna funkar ju nu, men det är ju ett tag tills den ska användas ordentligt.
    Himla snygg var denna iaf!

• lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-08 13:05:09 följande:
    Jupp jag såg att den fanns under nyinkommet nu, och även dom ljusa harems brallorna som Liam mååååste ha.
    Nu har du ju en anledning att åka dit
    Å ljusa harem låter också snyggt!
    Ja jag måste bara ha lite cash också.
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-02-08 13:11:37 följande:
    de är snygga, stod och höll i dem i lördags men hängde så snällt tillbaka dem för här behövs också pengar

Jeanskappan kom in i webshopen igår, hade den på bevakning
    funderar bara på om M ska ha 86 eller 92 eller om vi ska ha den överhuvudtaget, kanske ser dumt och knöligt ut iom att hon inte går, för hur det än är så tycker jag att alla kläder blir så mycket snyggare när barnen går
    Jättesnygga ser de ut att vara. Och ljusa jeans är så snyggt!

Jag velar mellan 104 och 110 på kappan. Vill ju att den ska vara länge men inte se tokstor ut.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-08 14:15:27 följande:
    Ah du tänker så Köpte ju Kavat till Liam förra sommaren men herregud vilket skav han fick så dom såldes vidare.
    Kavat har vi haft varje sommar till småttarna. Jag börjar fundera på om man blir för stor för den modellen vid någon ålder?
    Är igen på det där med skolstart.
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-08 19:47:10 följande:
    Ja den svarta var riktgt fin, tycker faktiskt det är ont om svarta ytterkläder överlag konstigt nog! Nja jag gillade nog också den gamla modellen mer faktiskt. Den rosa färgen tyckte jag iofs var fin, men jag blev så besviken på den gröna så det blev ingen alls Haha ja, dom brukar ju inte ha brist på kläder precis så det ska nog gå bra

Lillronya - Suuuperfina syskon Vilka fina matchingar
    Tack tack
    Everlonn skrev 2011-02-08 19:49:35 följande:
    Jättefins syskonmatch! Vad är det för kjol?Drömmer
    Tackar!
    Kjolen är från kappahl, men är köpt för längesen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-08 20:03:44 följande:
    Gokväll på er
    Vad händer här då?
    Godkväll!
    Här har jag haft tokspel på A efter att jag upptäckt att hon bitit hål i nya katvigtröjan. Varför liksom?
    Den är ju helt ny sa jag.
    Jag trodde den var gammal sa hon...
    JAg undrade då om det var ok att bita sönder gamla kläder, men hon hade inget vidare svar på det.
    Ungar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17