Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-07 21:27:30 följande:
    Måste ju höra hur det gått för alla som var i Örkel i helgen, nån mer magsjuka?
    Ingen här än, men båda de äldsta har klagat på magont ikväll.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Juni flickan skrev 2011-02-07 22:07:18 följande:
    Någon som har IKEAS barngalgar i plast? Håller de bra?
    Behöver köpa mig runt 50 galgar, så vill gärna inte lägga 50kr galgen...
    Några andra tips annars?
    JAg brukar tigga galgar på HM, lindex och kappahl. Funkar toppenbra!
  • lillronya
    WTF skrev 2011-02-07 22:34:15 följande:
    lillronya: måste bara säga att den kombon på A i BT med bondgårdsleggingsen och skjorttunikan är så jäkla fin! Stannar till vid den bilden varje gång! Himla söt tös också!
    Tack så mycket!
    Är väldigt nöjd med den kombon, faktiskt.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-02-08 10:35:26 följande:
    Jaaa, strömmen gick i natt och kom tillbaka vid halv 9 elller så... Bus lekstuga har flugit iväg Tror den ligger sönderslagen på åkernGråter 

Men åh vad trist!

Här har bara en massa lösa saker på gården flugit omkring. Ingen större skada skedd.

Mamma till Simon skrev 2011-02-08 10:36:14 följande:
    nämen oj, det vasr ju ganska länge ni var utan då, tror aldrig jag har upplevt det som längst ett par timmar har jag för mej.

Har varit och badat med M och naturligtvis somnade hon i bilen hem så nu kommer det bli en lååång eftermiddag

Vi har ju som längst varit utan ström i 11 dygn och det var allt annat än roligt!
    Ett dygn brukar det bli ganska ofta.
    Men på senare tid har det bättrat sej lite.

• lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-08 10:45:45 följande:
    11 dygn kan jag inte ens tänka mig. hua! tror det som mest varit ngn dag här
    Nu efterhand känns det overkligt. Men när man är i det så får det ju funka.
    Det värsta är tristessen.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-08 10:59:58 följande:
    Hej i stormen!
    Här har det oxå varit strömlöst, från midnatt till 10 i morse. Det var 16 grader i köket när jag kom upp. HUUU vad KALLLT! Tyckte det var riktigt obehagligt ett tag inatt, fy vad det blåste. Hela huset knakade och då brukar man inte höra blåsten direkt i vårt hus annars när det blåser ordentligt.
    Ja fy vad det blåste ett tag.
    Vid 1.30 och fram till strax efter 2 var vi uppe allihop här.
    Dörren till elskåpet på huset stod och sllog så R fick gå ut och stänga det. Sen gick ju strömmen så då fick jag gå upp och hämta lite barn däruppe i mörkret.
    A är jätterädd för åska så hon hade kommit ner redan och trodde det åskade.  
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-02-08 11:04:13 följande:
    godagens.. här har ja nu åkt på magsjuka nvad det verkar som Kräks...mår grymt illa å magen e upp å ner =/...fyyyyy för detta.....
    blir å leva på proviva idag=P...........

lillronya nga magsjukefall?
    Hej!
    Nä än är det lugnt.
    Vi har sjuka barn men det är mer lite feber och huvudvärk och så.
    Jag mår illa men det har jag gjort i snart en vecka för jag är fullständigt inbillningssjuk när det gäller magsjuka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17