Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-05 11:29:02 följande:
    jahopp 2 klänningar och 4 tröjor var det "enda" jag blev sugen på från småfolks kollektion..
    Ny katalog ???
  • H I L L A
    h80 skrev 2010-11-05 14:02:44 följande:
    svarar istället. Köpte den igår :)
    Den finns från 86/92, vit, röd o rosa
    Åhhh rosa ?! Det fanns inte på mitt Kappahl. Måste kolla i stan sen när jag är på Forex.

Den är ju helt underbar !!!
    Trodde jag hade bestämt mig för den röda KIK KID klänningen till julafton, men denna är mycket finare!!!
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-11-05 14:07:45 följande:
    Super fin verkligen, men den blir nog stor till Meja.
    Har ju köpt den röda Kik Kiden men vi firar julafton 3 ggr så vi behöver 3 klänningar, minst
    Ja, den blir nog tyvärr förstor till Meja......
    Hilda har minsta storleken och där finns att växa i.
  • H I L L A
    h80 skrev 2010-11-05 14:10:02 följande:
    Visst är den fin Glad jag köpte både den röda o den vita. Vilken storlek tog du? Den rosa var inte så fin tyckte jag
    Köpte 86/92 till Hilda. Du också ?
  • H I L L A
    Stormis skrev 2010-11-05 19:51:26 följande:
    Vad kostade Kappahlsklänningen Drömmer. Tror ni Karla på ca 94 cm ska ha 86/92 med eller hamnar hon mittimellan -(?

Sitter här och mår apa Kräks. Känns som om nåt inne i min kropp inte vill ut. Liksom genom huden . Blä, vill bara vira in mig!
    Den kostar 149 kr BILLIGT !!!
    Jag tror Karla kan ha 86/92. Den sitter nog perfekt på henne
  • H I L L A
    Stormis skrev 2010-11-05 19:51:26 följande:
    Vad kostade Kappahlsklänningen Drömmer. Tror ni Karla på ca 94 cm ska ha 86/92 med eller hamnar hon mittimellan -(?

Sitter här och mår apa Kräks. Känns som om nåt inne i min kropp inte vill ut. Liksom genom huden . Blä, vill bara vira in mig!
    Krya på dig !!! Kyss Inte vara sjuk såhär nära salg Tyst
  • H I L L A
    Helle skrev 2010-11-08 09:11:20 följande:
    God morgon

Behöver mösshjälp! Gustav ska ha Småfolks overall från förra året, den bruna med gröna dragkjedor och behöver en mössa, men vilken? Helst vill jag att den ska gå ner över öronen, men finns det, alltså som öronlappar?

Kände att jag fick ett akut behov då det i morse var -8,5 grader. Insåg inte det förrän jag skickat barnen till dagis i fleece och skalkläder, men ändå

En annan OT fråga. Någon som har Nikon 3000 el Canon EOS550? Måste spana bilder. Ny kamera ska inköpas  
    När det gäller mössor tycker jag POP har bäst, de sitter där de ska och är varma och tåliga
    Ang kamera, så har jag Canon EOS500 som är föregångaren till EOS 550. Är super nöjd !!!
  • H I L L A
    Helle skrev 2010-11-08 13:08:31 följande:
    Ja, jag brukar också köpa PoP el Reima, men finns där någon som skulle vara snygg till overallen ... det är frågan?

Du har fina bilder Har du även något zoomobjektiv? 
    Hmm jag har köpt turkos, marinblå & röda mössor på POP nu. Kanske inte matchar småfolk overallen jätte bra ?

Har önskat mig ett zoomobjektiv av tomten, och är ganska säker på att han fixar det Tomte annars fixar jag det själv
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17