Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-27 22:05:02 följande:
    jaaadå
    och den andra huvklänningen med siffror på kan hitta hit då såå fin!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Åhh overallsnack mitt i försommaren hahaa.. Jag vet nog ungefär oxå vad jag vill ha, typ regnbågen åt den lille, lila (har en röd) till Ebbis och kanske en rosa till storasyster, eller regnbågen ev. men kanske jacka? och sen..
    Ne men nu köper jag sommar!

• Smileycat
    hzl skrev 2010-05-28 00:29:33 följande:
    ja det är inte så kul o tänka på overaller nu... men smart. Har du varit på salgen eller ska du?....eller ska du inte?! *skandal*
    Ne, jag ska inte men har fått en mkt fint handlat åt mig det nästbästa
  • Smileycat
    etindris skrev 2010-05-28 00:35:45 följande:
    Jag får en ljusrosa av en väninna för 300 kr. Den är använd men bara "till fint". Inte på dagis uttan bara lite då och då,. Ser ny ut. Ska jag köpa den?Regnbågsoverall VAD FINT. Vill ha till sonen
    lurvfleece?
  • Smileycat
    hzl skrev 2010-05-28 00:36:04 följande:
    ja vad himlans snällt av någon! Har du fått dina grejer eller väntar du ffde? Lite spännande ändå när någon annan shoppar åt en..
    Ne, jag har inte fått de än, hon är först på väg hem till sig
    Sen ska det skickas hit, men får hoppas hon kanske fotar det först, så man får se o dregla lite
    Men hon var där igår och idag och det skvallrades om att mina barn får fiiina lurvar iaf! Hon fick väldigt fria händer, då hon vet vad jag tycker om ju så det gör det "enkelt o göra mig nöjd" och jag är superglad!
    Satt och hoppa och hurrade här igår när jag fick veta vad hon hittat då!
    Älskade liljan {#lang_emotions_flower}
  • Smileycat
    etindris skrev 2010-05-28 00:38:49 följande:
    Smileycat: nej inte lurv utan overall
    då skulle jag knipit den direkt
    för även om du sen senare bestämmer dig för att inte ha den färgen så kan du nog få mkt mer på Tradera då i höst ändå
  • Smileycat
    hzl skrev 2010-05-28 00:38:55 följande:
    ah den lila var poppis på salgen.. Inte dom röda så mycket konstigt nog. Men dom hade en mjukt neonrosa, den var lite häftig. Även om jag har lite svårt för neon i vanliga fall. (Finns en lurv med kantband i samma färg..)
    tror många har röda redan lila, rosa och regnbåge hade jag letat efter där till två större tjejer och kanske blå, grön eller bågen i mindre storlek till lillbusen
  • Smileycat
    etindris skrev 2010-05-28 00:56:56 följande:
    Japp drygt 100 kr men inet ny utan använd ett fåtal gånger. Hoppas nu den ser ny ut, klarar inte begagnade kläder. Tror folk är mitt uppe i salgen och glömmer att bjuda på en fin klänning en torsdag eftermiddag. Om jag varit på salg hade jag köpt ett gäng klänningar till min lilltoka på snart 2 år som vägrar byxor och inte minst en tröja med dinosarier till sonen. Den hade "slagits" för att få tag på.
    tror det är den jag ville såäss om från liljan men cptelefonen hakade upp sig sen missade jag o ninja den på slutet
  • Smileycat
    seadwarf skrev 2010-05-28 09:20:10 följande:
    Butte - galet söta troll!!
    god morgon inget öppnis idag? eller du kanske jobbar?

Håller med! De sötaste trollen jag sett! {#lang_emotions_heart}
  • Smileycat
    seadwarf skrev 2010-05-28 09:28:30 följande:
    Hej Jag är ledig idag så jag hade tänkt gå till öppnis, men Emelie hade feber inatt så vi är nog inte välkomna där .. vi får vara hemma och städa istället... Allt bra med er? Kram.
    Jodå, det är ok här Liam har haft lite prickar, trodde det skulle bli vattkoppor men det blir inga.. de verkar försvinna istället så det var väl värmeutslag eller så
    Hade funderingar jag oxå på att gå dit men vet inte heller om man törs riktigt.. {#lang_emotions_undecided} man kan ju aldrig veta.. K
     bghk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17