-
Hahaa, fick visst lite hjälp och skicka..Smileycat skrev 2010-05-28 09:32:21 följande:Jodå, det är ok här Liam har haft lite prickar, trodde det skulle bli vattkoppor men det blir inga.. de verkar försvinna istället så det var väl värmeutslag eller så Hade funderingar jag oxå på att gå dit men vet inte heller om man törs riktigt.. man kan ju aldrig veta.. K bghk
-
ser ni pratar solskyddsdräkter.. Vad skulle ni ta för storlek åt en 79cms smal kille? Gärna om ni vet både molos och andras badkläder..
Och ev. till en "bred" tjej på 107cm oxå
-
åhh så mkt fint i bildtråden
*dreglar*
Fasiken, jag har shoppat som en tok och fått shoppat med bud ändå så är jag såå shoppingsugen
-
ängeln83 skrev 2010-05-28 10:26:50 följande:Ååååh, nu har klådde Liam varit i farten igen.Han kom och skrek och sa att han hade ont i näsan, efter mycket klurande så såg jag att han petat upp en svart plastbit i näsan, så nu är sambon på väg till vårdcentralen med honom, har en känsla av att det blir barnakuten för jag kan inte på nåt vis se hur dom ska kunna få ut den, inte med hans läkarskräck.
sorry, men det låter kul..
Men kan verkligen förstå att det INTE är det, framförallt inte med hans skräck
Hoppas de kan ge lugnande om det skulle behövas dock *stackarn*
-
somrig o fiinängeln83 skrev 2010-05-28 10:32:54 följande:Hann iaf shoppa denna till Meja innan kaoset utbröt Funderade på lila/röd först men tyckte denna var finare.www.sessanosus.se/images/Oceanna%20col%201_bi...
men finns ingen rosa/ gul, hade varit underbart..
-
jag tror iaf de skulle göra mer hyss ihop..

-
Samma här Ronya
stör mig på att jag inte har ngn som matchar storasysysters turkosa jacka men har inte köpt ny mössa då jag vill se de live först, men har typ bara rosa mössor till henne..
Till den lila lurven med gröna kantband, är katvigs lila/gröna rand fint till? för i så fall har vi matchning redan hemma
-
hahaa, tänk så olika det kan vara
Men tack för svar tjejer
återstår ju att se sen då.. *s*
snacka om att vata olycksdrabbad nu då..
igår snubblade jag över en bobbycar, så min lilltå är lila, gul och stooor.. Minst dubbelt så stor! Skulle inte förvåna mig om jag brutit den, bröt tån bredvid den när jag var liten. det upptäckte dom efter något år, då den började växa fel!
Och nu har Liam ramlat från stolen
suck..
han klättrar jämt! Jag var bara till spisen och skulle vända pannkakan så satte han sig på ryggstödet lixom, på en ruffknuff-stol, liknande "tripp-trappen", och sen föll han handlöst baklänges!!
så nu får jag ha koll.. Hoppas såå att jag slipper åka in då sambon är iväg o ölar..
men verkar någorlunda ok iaf.. han kurade lixom ihop sig, så ryggen verkar ha tagit smällen.. åhh, vad det gör ont i hjärtat o se sånt och inte hinna fram!
-
Usch ja..ChokladMoshin skrev 2010-05-28 19:29:58 följande:Isch vad obehagligt, hoppas han inte får allt för ont och att du slipper åka in.
Men han vaknade nyss så jag ahr sluppit väcka honom iaf och kollat till honom
såg att du skrev i en mat-tråd nyss, där hör jag oxå hemma
-