Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-28 20:07:21 följande:
    jag har småfolk cerise äppelmössa till, är ju cerise tassar på jackan.har nu lyckats ta bilder men så dog kameran...så får tyvärr vänta lite till.
    låter fint men min sambo "lägger sig i för mkt ibland", han tycker barnen behöver annat än fler mössor kanske kan smyga in ngn solhatt eller så men annars så är han hemma så mkt nu, så han märker mina inköp mer.. *suckar*
    Jag vet ju iaf vad du har köpt det är huvudsaken men är lite sugen på bild på overallen.. vilka ränder det är o så gubben är ute och ölar idag.. så jag kom på att jag sa igår att då tar jag pengar o gör av med.. hahaa.. så då vet jag ju vad de kan gå till iaf
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat
    Buttelina skrev 2010-05-28 20:10:58 följande:
    ja fint. även katvigs cerise/vita och cerise/rosa är fin till den lurven. och hemmasydd babuschka/pussel mössa
    pussel ha rjag ju inget i alls.. ännu
  • Smileycat
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 21:23:05 följande:
    Måste ju fråga...Är det någon av er som anser det vara värt besväret att köpa på salgen för att sälja på Tradera?Jag själv tycker ju inte det med tanke på hur måååånga svenskor som numera tar sig dit,Tradera går skitdåligt allt som oftast och jag orkar inte men det står ju för mig
    när jag kan åka så kanske jag skulle ha tagit ngt extra plagg för det men aldrig enbart en resa dit för det men jag vet ju int ehur det är fören jag "får" åka
  • Smileycat
    Tjollabolla skrev 2010-05-28 21:49:03 följande:
    Tack sötisar
    håller med, jättesöt
    Har en liten "Lia" här hem oxå.. Så heter Liam om man frågar honom
  • Smileycat

tack för fin handling liljan såå fina bilder!
    Undrar bara sen om du har möjlighet o fixa bild på overallen innan jag bestämmer mig, sen..

• Smileycat
    Zvartaliljan skrev 2010-05-28 23:40:52 följande:
    kommer fler bilder imorgon är så trött nu Hon har fått lyxdag med jordgubbstårta till frukost, Mcdonalds till lunch och pannkakor med nutella till middag (allt efter hennes egna önskemål) så jag trodde aldrig att jag skulle få henne i säng efter den sockerkicken, men nu somnade hon för en halvtimma sen typ
    förstår det som sagt -sen
    Grattis igen åt din fyraåring min har ätit pannkaka till lunch o middag, men hon äter med socker istället för sylt eller annat men hon slocknad ei soffan vid sju! .-o vakande för en halvtimme sen och tyckt ejag skulle läsa saga
    Men hur gick det o vara ifrån Mateo så länge då?
  • Smileycat

javisst är de goa, men sötare när de sover skämt åsido, hon var ju såå ledsen för mamma inte läste saga vid kl elva..
    Brukar ofta säga -mamma älskar dig, glöm aldrig det! För några dagar sedan tog hon mina kinder i sina händer, lyfte upp mitt ansikte och sa -Mamma glöm aldrig mig.. för du älskar mig..

Och jag dig, skyndade hon sig och fyllde i sen..
    Såå sött tyckte jag! {#lang_emotions_heart}

jag vet faktiskt inte vad jag skulle ge, sånt beror helt på hur mkt jag vill ha ngt och hur mkt pengar jag har oftast inte vad det är värt egentligen då jag ibland kan tänka mig ge mycket mycket mer och ibland VILL jag verkligen ha men har inte cashen just då..

• Smileycat
    etindris skrev 2010-05-29 00:12:05 följande:
    Smileycat: vad mysigt att hon slocknade vi sju Mina barn hade fredags dsico till 21.30 och nu har de slocknat ÄVEN maken som somnade med sonenÄr det för mycket att ge 249 kr för en kortärmad velourkatvig klänning?
    hahaa.. har brukar gubben oxå somna när han lägger barn men han tar VARJE morgon då han inte jobbar tidigt {#lang_emotions_heart}
    sen brukar killarna lika och snarka ikapp så brukar de ligga exakt likadant samma med Ebbisen, fast i egen säng, alltså de vänder sig typ samtidigt oxå!
  • Smileycat
    etindris skrev 2010-05-29 00:35:38 följande:
    Smileycat: hihi låter nästan som att läsa en
  • Smileycat
    h80 skrev 2010-05-29 21:17:09 följande:
    hmm, min tjej är rätt kort för sin ålder dessutom..........får ligga lääänge i växalådan då
    beror ju lite på vad det är för klänning oxå.. har en del till Ebba som är 4år, men vissa är korta och vissa är stora eller lagom hon är nu 98cm, har tagit ett stort skutt för hon var nyss 92cm i mer än ett år..
    Svarta stars är lite kort tex..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17