• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon.
    Ja som Tofflan sa är det ett underbart väder här idag. Varmt och skönt. Tog en springrunda nu på morgonen och en t-shirt hade räckt gott och väl.

Mamman här hemma gråter lite då sonen total vägra NS byxor, varför ska de få egen vilja
    Än så länge älskar dottern sina i alla fall, får köpa lite till henne istället.

• jompa

Hellooooo girls.
    Ser att det pratas klippnig och vagnar

Mina barn ser ut som risbuskar i huvudet just nu men sonens hår ska få växa sig långt igen, men denna gången ska vi prova att även luggen ska få växa, får se hur det går.
    Dottern ska dock få sig en liten toppning men även hon ska få ha långt hår om det funkar, har dock inte bestämt mig för om hon ska få ha lugg eller inte. Hon vägrar ju just nu sätta upp håret, men kanska kan man få till ett litet spänne i luggen.

• jompa
    Buttelina skrev 2010-05-16 10:22:09 följande:
    naaw men lilla vännen då jobbigt det måste vara för både honom och för er föräldrar det enda min dotter varit rädd för var dammsugaren, hon var verkligen livrädd, det gick INTE att sätta på den när hon var hemma. men vi lekte fram det. vi hade den framme i en månad ca och kramade och pussades med den snälla dammsugaren . en dag så pussade hon på den och därefter släppte det. kan ni inte ha en läkare i hallen en månad som ni pussar på varje dag

Undra var man kan hyra såna?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:42:15 följande:
    Ja man vet aldrig Annars kanske sambon kan få låna en sjukhuskostym...

Prova med det så kanske snart både Liam och mamman är mer än nöjda
  • jompa

När är det LLM brukar börja sina rea? Är det först när höstens nyheter kommit?

• jompa
    Buttelina skrev 2010-05-16 10:52:25 följande:
    ohh ja ännu bättre ju hehe mmm ja dom är lite sega med erbjudande tycker jag . snart tröttnar man ju och vill ha nyheter istället
    Jag ver lite jag vill ha där men vill ha rea på det

När kommer höstens kläder då? Molo är väl först ut som vanligt antar jag
    Kommer de i augusti eller senare?
  • jompa
    Buttelina skrev 2010-05-16 11:02:13 följande:
    jag vill med ha lite därifrån nya molo kommer i juni/juli
    oj hoppsan, redan då alltså.
    Ingen som har någon ide om vad som kan tänkas komm i höst ( blinkar och flörtar vilt)
  • jompa

Ni med era lurvar

Själv drömmer jag om orange/gula ränder i Katvig, eller kanske ljusgrön/vit, grå/turkos mm

• jompa
    lillronya skrev 2010-05-16 12:54:54 följande:
    Jag vill ha turkos/svart, men det lär nog aldrig komma.
    Nä svart kommer nog inte komma, men fint hade det varit.
    Rosa/svart är oxå fint, eller varför inte rosa/brunt, eller turkos/brun.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 13:14:43 följande:
    Åhhh vovven är såååå söt Lilronya! Har den fått nåt namn än?? Nu har jag bildbombat oxå, det var lääängesen
    Såna sötnosar du har.
    Och Milo är ju lika skön som alltid, lyssnar du nu lillasyster?????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17