• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-11 22:07:04 följande:
    Kunde inte heller betala med kort där igår.
    nä det funkade inte för mig idag när jag försökte så de måste ju ha något fel
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2010-06-11 22:17:45 följande:
    ja jag hoppas det, är lite orloig att det skall bli för mycket.
    jag är ju en fegis och tar de med randiga ärmar istället men tycker ju att den där är sååå snygg, men så fegar man ur
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-06-12 07:55:18 följande:
    Godmorgon flickor.

Men fyy vilket väder, värsta stormen ju, var uppe inatt och tog ner vindspelet som hänger utanför altanen, tyckte det kluckade och slog lite väl mycket för att man ska kunna sova
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    God morgon.
    Jag fick stänga balkongdörren då den gnisslade lite för mycket, undra om detta ska hålla i sig hela helgen.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-06-12 08:40:44 följande:
    Morning

Helt sjukt vad det blåser, och det verkar ju vara så i hela landet. Hoppas verkligen det inte ska vara såhär hela helgen, man vågar ju knappt gå ut, speciellt inte med barnen.

Allt bra med dej och dina sötnosar annars?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Japp det är bra, är skitnervös inför imorgon bara. Vi ska ha visning på vår lägenhet och jag tror inte det kommer komma en enda och kolla.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-06-12 08:47:16 följande:
    Nä men, varför inte?
    Ska ni flytta?, eller ja, det antar jag att ni ska Hus eller annan lägenhet?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Jag bara har en känsla av att det inte kommer någon.
    Ja vi ska kanske flytta, först måste vi få det vi vill ha för lägenheten och sen måste vi hitta ett nytt boende och då ett hus eller radhus.
    Om vi inte får det vi vill ha så säljer vi inte.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-06-12 08:54:40 följande:
    Ha ha, okej, tror nog dom flesta som funderar på att sälja tänker så

Jag kan ibland bli super sugen på att sälja, skulle göra vad som helst för ett stort enplans hus just nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Ja men lite läskigt är det oxå, tänk om vi får nån som faktiskt vill ha vår lägenhet och så säljer vi den, då blir det lite panik att hitta nytt. Men vi kommer sätta inflytt långt fram så jag hoppas vi hinner annars får vi väl försöka få tag på en hyresrätt.
  • jompa
    Preggi skrev 2010-06-12 08:56:02 följande:
    Godmorgon,

Gud vilken storm det är! Har vaknat flera ggr i natt..

Jompa: Vad läskigt med visning.. Jag skulle tycka att det var jobbigt att släppa in folk här som skulle ha åsikter om allt...
    Vi letar ju hus vi med men vi kommer nog att köpa först.. Vi är så himla kräsna...
    Jag vill inte att vi lånar för mkt egentligen men nu har vi höjt vårt lånelöfte så vi kan kolla på dyrare hus.. På det sätter suger det att bo i Nacka... Men vi vill ju inte flytta heller.. Var kollar ni?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    Vi kollar i Upplands Väsby och vi vill inte köpa så dyrt heller och kan inte det, så vi måste nästan sälja först så vi vet att vi får det vi vill ha, men läskigt är det. Och som du säger, gillar inte att andra ska in i mitt hem, även om det är för att de kan tänka sig att bo där.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-06-12 08:57:18 följande:
    Men lägenheten såg ju jätte fin ut

Men oj vilka skillnader det är på priser i landet, vi köpte vårat hus på 113+113 kvadrat för 800.000 kr
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Hahahahaha ja det är lite skillnad, vi kollar på små hus för ca 2,5- 3 milj. Och så är de kanske ca 130kvm, max.
  • jompa
    Preggi skrev 2010-06-12 09:04:24 följande:
    Det är nog smart att sälja först jag är bara rädd att det skulle bli stressigt att hitta något.. Men allt löser sig ju.. Bara jag som är nervös..
    Lycka till! Hoppas det kommer många som vill buda väldigt mkt!
    Ja det mesta brukar lösa sig men nog är man nervös, tänk om det inte dyker upp något fint hus i rätt prisklass vi vill ha då blir det lite stressigt.
  • jompa
    Preggi skrev 2010-06-12 09:13:16 följande:
    Det går ju alltid att hyra något i andra hand tillfälligt annars. Allt kommer att lösa sig.. Hus kommer det ju ut hela tiden!
    Jag skulle kunna tänka mig radhus det skulle ju bli lite billigare men Fredrik gillar inte radhusområden..
    Ahhh, vi köper gärna radhus då jag är uppvuxen i lägenhet och gillar att folk finns nära mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17