Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-05-11 22:06:07 följande:
    Usch, blir nog inte mycket sömn i natt Ella hostar, hostar och hostar och så hostar lite till Hon har ändå fått både pulmicort dubbel dos och airomir ikväll eftersom förra natten också var rätt jobbig, men det verkar inte hjälpa nämnvärt
    men fy
    Hoppas verkligen att det lugnar ner sig för henne *hemska andningsbesvär*
    Hon ligger inte så att ni kan öppna ett fönster lite, bara lite en liten stund? Brukar hjäpa gott här så länge det inte blir för kallt istället.
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2010-05-11 22:51:05 följande:
    Jag tänker på den orange med röda ? (eller var de bruna) äpplen på samt några andra. Har inte själv de plaggen utan undvek dem just på grund av att de liksom inte var lika tunna och mjuka.
    Mysko {#lang_emotions_undecided}
  • Fantastiska Skatt

Nej töser, jag får hjälpa karln att röja lite här. Han har slitit ont för mig idag medans jag varit med sjukling *samvete*

Kikar kanske in ännu senare

• Fantastiska Skatt
    etindris skrev 2010-05-11 22:56:51 följande:
    Nu hoppar jag in med en liten fråga. Någon som ver var jag kan hitta dessa i storlek 92-98 www.luckylittleme.se/product.asp?product=3231... Sen en liten fråga till. Hur är småfolk i storlekarna. KÖper 86 till min tjej (i vanliga butiker)  och där finns det växmån blir 86-92 för stort då? Finns inte t-shirtarna i storlek 74-80? Har kikat runt lite men inte hittat.
    de tillverkas inte i 74/80 längre, men du har ju babystorlekarna som går upp till 80
    (vet dock ej vilka som har)
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2010-05-12 10:29:38 följande:
    Varför fattas det två inlägg innan mitt?
    Eller hur?! Jag såg ute i favoriter att de skrivit men de är borta för mig här {#lang_emotions_dreamer}
  • Fantastiska Skatt
    FL Lisa skrev 2010-05-12 10:33:59 följande:
    jag tror att det stod att det var theina som skrivit ett inlägg men jag ser inte heller något
    japp kl: 10.20
  • Fantastiska Skatt
    stökmamma skrev 2010-05-12 12:50:52 följande:
    ja, ett brutet ben, nån har troligtvis hoppat in i benet/snubblat över henne så nu blir det gips i 4 v  hände i söndas em och gipsades i mån em, men det va när man tänker efter helt otroligt vilken tjej, hon grinade  när det hände men lugnade sig snabbt, sen i ca en halvtimme efter att JAG trolig slagit i foten uppåt men sen va det ganska lugnt, klart hon gnällde men det är ju inte så konstigt. på mån va det när hon försökte ställa sig och det inte gick som vi åkte in och .... Det värsta va när hon skulle röntagas och framför allt gipsas, åååå va barnet skrek * ryser* nu är det lugnt, skriks bara när hon blir arg och frustrerad när hon inte kan vilket händer lite då och då
    Men jösses! Stackars liten
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-05-12 19:16:45 följande:
    Åh nu åkte jag med dit på MLZ... Beställde Louie Louie body, katvig body och t-shirt till Milo Har ni läst om Lova? Det gör så ont i hela mig! Tänker på dom hela tiden. Fy vad ledsen jag är...
    mmmm {#lang_emotions_cry} Läste för några timmar sedan och då kändes det ju liiiiite lite hoppfullt iaf och nu detta {#lang_emotions_cry} *värker i hjärtat*
  • Fantastiska Skatt

Mårning!

Ängeln --- lekterapi? Vadan detta?

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:12:53 följande:
    Mårning sötfis Jadu det började väl när han var strax över året när han ramlade och slog i näsan, när stygnen skulle tas bort så var dom 4 st som höll fast honom, antar att det kommer därifrån. Efter det så blev han livrädd för att bli fasthållen. Frisör besöken gick bra i början men slutade till slut med fasthållning och då ballade det ur totalt, nu kan vi knappt gå förbi en frisör utan att han blir hysterist. Vi kan knappt tvätta håret på honom, kamma honom är bara att glömma, naglarna får inte klippas och han är jätte rädd för både sjukhus och tandläkare. Nu har det gått så långt att han blir jätte rädd när han slår sej och vägrar erkänna att det gör ont för han är så rädd att han ska behöva åka till sjukhus. Jag kan inte ens ta med honom till bvc när vi ska väga Meja. Så JA det är ganska så jobbigt just nu. Tog kontakt med bvc angående detta och fick tid till en lekterapi där vi hoppas dom kan ta bort hans rädsla. Sorry för lite långt inlägg
    Nämen Liam då Stackars lillkille att ha sådan extrem rädsla! Hoppas verkligen att lekterapin ger gott resultat!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17