Måste bara få dela med mig av min glädje någonstans. Min allra bästa vän fick idag en son, efter 8 missfall och 7 IVF:er Är så glad för hennes skull. Och för att inte vara helt OT så blev det lite shopping hos Babyshop också
Måste bara få dela med mig av min glädje någonstans. Min allra bästa vän fick idag en son, efter 8 missfall och 7 IVF:er Är så glad för hennes skull. Och för att inte vara helt OT så blev det lite shopping hos Babyshop också
men en tös på 4 är ju plättlätt! Nåt rosa som glittrar - kan aldrig bli fel (oftast) lite finare pärlor eller så brukar vara uppskattat. Lite beroende på vad man vill hålla sig i för prisklass.
Nope , jag stängde ner innan jag gjorde ngt dumt ... så som att bli fakturerad för det som låg i varukorgen
Godkväll Har spenderat eftermiddagen i trädgården, alltså FY, finns det nån som tycker trädgårdsarbete är kul? Nä nu får det bli gräs, sten och murar överallt. Har så jädrans ont i ryggen att jag blir tossig snart. Gnäll gnäll
Smultronhjärta skrev 2010-05-18 19:53:39 följande:
God kväll! Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsett Annars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf? Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen