Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-05-16 10:03:21 följande:
    Hellooooo girls. Ser att det pratas klippnig och vagnar Mina barn ser ut som risbuskar i huvudet just nu men sonens hår ska få växa sig långt igen, men denna gången ska vi prova att även luggen ska få växa, får se hur det går. Dottern ska dock få sig en liten toppning men även hon ska få ha långt hår om det funkar, har dock inte bestämt mig för om hon ska få ha lugg eller inte. Hon vägrar ju just nu sätta upp håret, men kanska kan man få till ett litet spänne i luggen.
    Heello
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-05-16 10:22:09 följande:
    naaw men lilla vännen då jobbigt det måste vara för både honom och för er föräldrar det enda min dotter varit rädd för var dammsugaren, hon var verkligen livrädd, det gick INTE att sätta på den när hon var hemma. men vi lekte fram det. vi hade den framme i en månad ca och kramade och pussades med den snälla dammsugaren . en dag så pussade hon på den och därefter släppte det. kan ni inte ha en läkare i hallen en månad som ni pussar på varje dag
    Hahaha ja vad ska man säga? Butte har de mest fantastiska lösningar på allt *underbara Butte*
  • Fantastiska Skatt

nä måste mojsa med lillfis innan jobbet.

Ses senare!

• Fantastiska Skatt
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:39:27 följande:
    Tror det är utskrivet i denna hemligas blogg, men inte outat här i tråden Blev oxå väldans nyfeiken på vilka alla dessa hemliga är
    fast jag tror att denna hemliga som du tänker på outade sig här tidigare idag?? {#lang_emotions_dreamer} eller har du hemlisar nån annan kanske?

Kan inte låta bli att bli deppig av alla lyckliga graviditeter {#lang_emotions_cry} även om jag e tokglad för er skull så klart {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart}
  • Fantastiska Skatt
    stökmamma skrev 2010-05-17 15:41:12 följande:
    då har tänker vi nog på samma så fin bild
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:39:27 följande:
    Tror det är utskrivet i denna hemligas blogg, men inte outat här i tråden Blev oxå väldans nyfeiken på vilka alla dessa hemliga är
    nähe nä då va det kanske nån annan i alla fall då
  • Fantastiska Skatt
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:46:05 följande:
    förstår dig! Jag vill oxå haaa
    Mmmm

Jag har försökt intala mig (och lyckats ganska väl) att jaja jag är så lycklig & tacksam över att Oliwer tillslut kom till oss så blir det inga fler så blir det inte.
    Men nu börjar det göra riktigt riktigt ont ... babyboom i vänkretsen, familjen, tja överallt ... *snyft*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-05-17 15:50:35 följande:
    har du gjort utredning? du funderar inte på ev ivf?
    nej
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-05-17 15:51:58 följande:
    du har inte funderat på att göra en utredning? kan ju vara nått enkelt fel bara..
    nope. inte nu
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-05-17 15:55:51 följande:
    inte meningen att blanda mig i nått som inte angår mig
    Ingen fara hjärtat {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_heart}
    Just nu orkar jag liksom inte ens bli gravid efter alla missfall känns det som ... det får ju ändå aldrig stanna .... nåja, över till något trevligare
  • Fantastiska Skatt
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:54:36 följande:
    Förstår precis hur du känner...och klart man är glad för det barn man fått men det är ju så att man vet vad man saknar! Graviditeten, förlossningen ja allt! Kan ingen hjälp ge förutom att ibland sker mirakel när man minst väntar sig det Hoppas på mirakel för er oxå!!
    stökmamma skrev 2010-05-17 16:02:42 följande:
    {#lang_emotions_heart}
    JsN skrev 2010-05-17 16:06:35 följande:
    Provat trombyl?
    Nej, ska inte ta det pga av andra sjukdomar. Sedan ska man ju undvika det om man försöker bli gravid {#lang_emotions_undecided}
    JsN skrev 2010-05-17 16:09:56 följande:
    Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget. Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
    Du behöver inte vara ledsen för att säga det Jag håller med dig.
    Vi trodde inte vi skulle få något barn alls och plötsligt så hände det innan vi ens fått hjälp. Därför jag säger att jag är så oerhört glad och tacksam över den Skatt vi fått och att han efter en mardröms graviditet dessutom kom frisk och kry. Med den lättnaden trodde jag att jag kunde vara lugn och acceptera att vi inte får fler men det gör ont, stundtals ruggigt ont.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17