Everlonn skrev 2010-05-17 15:54:36 följande:
Förstår precis hur du känner...och klart man är glad för det barn man fått men det är ju så att man vet vad man saknar! Graviditeten, förlossningen ja allt! Kan ingen hjälp ge förutom att ibland sker mirakel när man minst väntar sig det Hoppas på mirakel för er oxå!!
stökmamma skrev 2010-05-17 16:02:42 följande:

JsN skrev 2010-05-17 16:06:35 följande:
Provat trombyl?
Nej, ska inte ta det pga av andra sjukdomar. Sedan ska man ju undvika det om man försöker bli gravid

JsN skrev 2010-05-17 16:09:56 följande:
Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget. Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
Du behöver inte vara ledsen för att säga det

Jag håller med dig.
Vi trodde inte vi skulle få något barn alls och plötsligt så hände det innan vi ens fått hjälp. Därför jag säger att jag är så oerhört glad och tacksam över den Skatt vi fått och att han efter en mardröms graviditet dessutom kom frisk och kry. Med den lättnaden trodde jag att jag kunde vara lugn och acceptera att vi inte får fler men det gör ont, stundtals ruggigt ont.