• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-15 19:42:59 följande:
    ja det blir lite mycket. men ta tröja, skor i prästkragarna och enfärgade leggings
    smart, då behöver jag bara skaffa enfärgade leggins
  • MammaT
    SmillaMilla skrev 2010-05-15 19:48:05 följande:
    Håller med butte, men klänningen och skorna o sedan vita leggins till. Superfint!
    Buttelina skrev 2010-05-15 19:42:59 följande:
    ja det blir lite mycket. men ta tröja, skor i prästkragarna och enfärgade leggings
    tack då kör vi nog på det, vi ska bli fottade i någon park i malmö eller botaniska trädgården i lund så då borde dte ju passa med blommor, tror ni man kan ha stadsfjärilarmössan eller blir det för olika
  • MammaT
    Buttelina skrev 2010-05-15 19:52:15 följande:
    åh mysigt. hmm vänd mössan ut och in kanske? så har du regnbågen ut istället?!
    ja det ska jag prova tack för tipset håll nu tummarna att det blir fint väder
  • MammaT
    SmillaMilla skrev 2010-05-16 21:26:38 följande:
    tre dagars feber?
    undrar om min tjej har det, det är andra dagen med hög feber 39,8 och hon har små prickar på benen eller kommer prickarna alltid efter febern
  • MammaT
    Smultronhjärta skrev 2010-05-22 19:07:54 följande:
    Mina tankar är ikväll hos Quiet med familj... Skickar all styrka jag kan
    mina med {#lang_emotions_heart}
  • MammaT
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-23 19:57:09 följande:
    Alltså hur f***n är folk funtade?? Fyyy vad arg och ledsen jag blir av Anna--Marias sista blogginlägg Ghhhaaaa elaka människor Var bara tvungen att gapa lite, hej töser!
    det finns konstiga människor på denna jord man kan ju nästan tro att personen är avundsjuk för att det inte hänt honom/henne
  • MammaT
    ängeln83 skrev 2010-05-23 20:14:27 följande:
    Godkväll flickor. Kom just in efter en hel dag ute med promenader, en massa kaffe drickande och bus , precis som en söndag ska vara. Måste även tipsa om Plastisocks shorts, Liam har turkosa, röda, gröna och gula och dom är helt underbara.
    var hittar man dom shortsen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17