• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-06-01 17:48:44 följande:
    wooow va härligt vist det är synd om kläderna men ändå så härligt att han växer så snabbt när han ändå var liten när han föddes
    Ja nu fick jag höra från bvc att jag skulle SLUTA göda honom så mycket {#lang_emotions_surprised}
    För en månad sen skällde hon på mig för att han var för liten, nu växer han tydligen för snabbt!
    Men han ligger fortfarande under normalkurvan, är ju inte större än flera 3-månaders vi känner fast han är  månader så jag tänker ABSOLUT INTE sluta "göda honom" (ger honom bara så mycket han vill ha...vilket är MYCKET!)

och så sa jag att jag nu skärt ner på amningen och bara ammar halvt...det dög inte...jag skulle ju fortsätta amma eftersom det fungerade så bra sa hon. *suck* för en månad sen tjatade hon om att jag skulle börja ge honom extra tillägg...
    ALDRIG DUGER DET MAN GÖR!!!!
    lysna inte på dom tanterna
  • MammaT
    Busbellan skrev 2010-06-01 18:17:46 följande:
    Alltså hur kan en butik skriva att de har 2-3 dagars leveranstid när man efter 1 vecka och 2 dagar efter beställning mailar och undrar var paketet är och får till svar att det kan ta lite tid eftersom de skickar med b-post
    och hur kan man ta över 40 kr i porto när man skickar med b-post!
    oj
  • MammaT
    ChokladMoshin skrev 2010-06-02 18:58:34 följande:
    Tjingeling i tråden

Ni som har småttingar, vet ni hur dessa är i storlek?
    Tänkte mer om stl. 68 motsvara typ 4-6 månader eller om dom är stora eller små i stl.
    www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=33236 ?
    dom är nog normala min tjej 14 månader köpte jag 80 till men den är lite stor tycker jag
  • MammaT
    ChokladMoshin skrev 2010-06-02 19:21:07 följande:
    Ok, tackar då ska jag fundera.
    läs solounikos inlägg med det var lite mer smartare
  • MammaT
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-03 18:33:31 följande:
    häpp! sjukan va lika villiga som anat.

ring 1177 för rådgivning, jahapp! va ska dom göra då???
    men gud va sjukt åk du in om du har möjlighet, vilken v är du i
  • MammaT

jag kom på en sak du har kanske bara överansträngt dig du skrev att du bar på bubblis så det kanske bara är en överansträgning och inget farligt

• MammaT
    Busbellan skrev 2010-06-04 12:59:46 följande:
    Vad gör ni i Örkelljunga egentligen
    Hörde precis på nyheterna om nåt gisslandrama där.
    Har ni nåt boende eller nåt i närheten för invandrare?
    det var jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17