• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

fina bilder ronya är det med nya kameran

• MammaT
    LJ2 skrev 2010-06-07 19:00:01 följande:
    o jag vill med ha solskyddsdräkter vart ska jag titta? koder? reor? tips? råd?
    ja det finns så många fina jag håller på och letar efter badskor med uv
  • MammaT
    LJ2 skrev 2010-06-07 19:32:45 följande:
    visste knappt de fanns skor med uv =)
    säg till när du hittar =)

ska ge kvällsmat nu till mina vildar.. inne sen igen o läser ikapp
    här fast jag blir inte klok på om det är med uv
    www.zunblock.se/
  • MammaT

Smultron du som nästan bor på gekås finns där badskor med från zunblock

• MammaT
    Buttelina skrev 2010-06-08 10:53:02 följande:
    dött här

jaja, men jag måste ändå berätta om min goa lilla isabel jag är INTE gravid men hon pratar hela tiden om sin lillasyster "du mamma, när lillasyster kommer kan du köpa en sån vagn till henne" "mamma, vad ska min lillasyster heta"? osv hon är såå söt.

jag har berättat för henne att där inte är nån bebis i mammas mage och OM där skulle bli en bebis så KAN det ju vara en pojke. då säger hon bara "men mamma, nån gång kommer det en bebis och KANSKE är det en lillasyster, men en till lillebror går med bra" Solig 
    snacka om att hon längtar. stackarn får längta i flera år.
    jag har läst att barn faktiskt kan känna av sådant, att det finns något i mammans mage innan mamma vet det
  • MammaT
    lillronya skrev 2010-06-08 11:38:16 följande:
    Tack tack!

Sorry för ot men jag är så arg. Senaste budet från lärare och rektor är nu att M själv valt sin ensamhet, vi föräldrar och mormor överreagerar och det värsta av allt: Läraren påstår att hon hört M be mej att sluta med det här vilket är ren och skär lögn!
    sjukt
  • MammaT
    lillronya skrev 2010-06-09 11:06:07 följande:
    Förhoppningsvis varar inte det här regnet i 5 veckor.
    Vi har ju haft några fina dagar nu så lite regn behövs ju. Men det är sååå trist ändå!
    jo vist var det fina dagar men man blir så ledsen när regnet kommer fast jag vet att dte behövs men det kunde ju regna på natten och vara vackert på dagen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17