Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-07-13 10:45:03 följande:
    mailade först fel adress men jag kom på mitt misstag och mailade till rätt..
    Smultronhjärta skrev 2010-07-13 10:42:36 följande:
    Jo jag såg det också..Jag mailade igen när jag såg det men än har jag inte hört något,har mailat rätt adress båda gångerna!
    Räknar kallt med att bli utan nu,det gör iofs inte såå mycket iom att jag visst ska byta vagn igen
    hmm nästan så man får fråga.. hon badar som sagt i mail...

å jag som ville ha rainbowklänningen..

Vad ska du byta till för vagn nu? (vad hade du innan)
    Jag ska byta från P&T Sport till P&T Dash-skillnaderna är små men det är just dessa små skillnader som irriterar mig dagligen.. Pappan i huset suckar högt
    Sen har jag även små funderingar på nya P&T sulkynDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-07-13 11:04:03 följande:
    *haha*

Visste inte eller har inte sett P&T systkonvagn på bredden, förrän jag såg en sån i en lekpark. Det kande kanske vart nått.. men men nu har jag babytraveln och den är helt okey.

Har fått mail av petra och hon verkade inte ha fått mitt mail.. Men hon trodde att allt fanns kvar Skrattande
    Vad bra!

Jag har fortfarande inte fått svar så jag mailade från min andra mailadress nyss..Jag är inte ens desperat men jag skulle gärna veta något innan vi ska gå ut efter lunch
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Kanske måste modifiera länkarna lite...

Ellos:
    225801 30 % rabatt på valfri vara vid köp över 200 kr
    220001 30% på valfri vara
    210806 500kr rabatt när du gör en nybeställning på minst 1500kr
    215896Fri frakt vid köp över 200 kr
    215893 Upp till 70% rabatt på deras sommar rea
    215714 70% rabatt(Gäller vid nybeställning om minst 200,- (efter dragen rabatt).

Busbellan skrev 2010-07-13 14:12:43 följande:
    Jag ser inte heller dina smultron, bara det senaste.
    Har du gjort FL förbannade nu eller, de kommer plocka bort alla dina inlägg så fort de hinner
    Man kan ju tro det Men enda striden för tillfället har jag med Schenker som helt ärligt kan dra åt helveteSkrikandes
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-07-13 20:14:42 följande:
    Så nu har du hittat fler skäl än färgen alltså? Nyfiken...
    Min mysgrodeorder uteblev för jag hade skrivit hotmail.com, det var ju hotmail.se. Jag läste aldrig så långt, trodde inte att .se fanns på den adressen .
    Jaha men då har även jag förklaringen till varför jag inte får något svar

Mina skäl är 4:
    Fotplattan-stör mig galet mkt på att det är tyg på Sporten
    Broms på handtaget-jag får inte ens upp bromsen på med foten i dagsläget
    Gosigare syskonsits-det är bra fattigt på gos i nuläget
    och
    Färgen-valet är rätt enkelt då Dashen finns i rött och svartDrömmer

Den där Smarten känns även den befogad...klart jag behöver ha en sulky till bilen också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-07-13 20:41:22 följande:
    Hur många är skälen till att du är arg på schenker!?  
    Börjar jag tänka efter så finns det rätt många men de två starkaste är:
    1. Jag valde Schenker för att kunna skicka dyra grejer och kunna SPÅRA dem INTE för att de skulle tappa bort mina paket(har varit nära en gång tidigare)
    2. Jag har inte ens fått en ursäkt utan tvärtom blivit illa bemött av flera bitterf****r i mina 12 samtal till kundtjänst

Har en sur nybörjare på T och nu får jag ligga ute med nära 1000kr för att försöka klappa denna budare medhårs

Det blir inget mera Schenker för min del!! Tänk det om ni har gjort som jag dvs lagt upp en fejkauktion för att kunna nyttja Schenker via T att man blir ersatt vad auktionen gick för-i de flesta sådana fall 2 kr!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-07-13 20:45:26 följande:
    Oh, fråga inte, nu måste hon skriva upsats hela kvällen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    och ända bantade jag ner inlägget rejält
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-07-13 20:51:53 följande:
    Ho, ho, då känns vår garderob ekande i jämförelse. Såå härligt med folk som är värre .

Hon har säkert inget emot att jag avslöjar (medan hon skriver på uppsatsen...?). Hon skickade en Pappelina-matta med dem, registerades på inlämningsstället och är nu borta! Och det finns inga rutiner alls för att ersätta henne. Så Schenkers sk spårbara paket har ju tappat typ allt i värde nu ju. Det funkar ju liksom inte!
    Jojo- efter att jag har beskrivit paketet för någon annan på kundtjänst så trodde de på att jag kunde packa ordentligt dvs jag har inte gjort fel som de först trodde så nu ska jag får tillbaka pengarna den 27:e OM inte mattan kommer fram innan dess.. De hade ju flera andra mattor som också var lost i systemet som de har ringt och frågat mig om.
    SÅ rörigt och SÅ otrevliga!!!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-07-13 20:58:37 följande:

Från en sak till en annan,... hur går det med din bil!? Drömmer
    Det går väl skapligt dåligt...Det är mycket rosè och glass just nuDrömmer

Fast Stoff ska visst köpa bil ändå så jag klagar inte
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Milliz skrev 2010-07-14 11:12:34 följande:
    Vilken storlek skulle ni ta på regnbågsrånisen till en 3,5-åring? 2-3 år blir för litet eller vad tror ni?
    Jag tog 4-5 till Max och den sitter bra
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17