Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-20 20:33:41 följande:
    Jag också, men 23 vagnar kommer jag nog aldrig komma upp i, då har nog sambon kastat ut mej för länge sen Vilken har varit den bästa då?
    Ha ha nämde jag att sambon tog med en av vagnarna från miami beatch, usa?

Buggan har jag nog varit allra nöjdast med, på andra plats kommer nog uj. Fast hmmm maclaren techno xt var ju också bra.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 21:24:26 följande:
    ÅÅÅH...jag är kääääär Underbaraste, snyggaste och smidigaste vagnen jag kört på länge, det blev såklart beställning av en rååååsa Provkörde även Been, men NEJ, det var absolut inget för oss, alldeles för ranglig och mer som en sulky, och om jag ska vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt ful, sambon la sej nästan dubbelvikt på golvet när jag provkörde den, kändes ungefär som att sätta Meja i en sån där korg man drar efter sej på Ica *sorry alla bee lovers*
    ha ha vilken underbar förklaring {#lang_emotions_heart}

Jag måste ju bara kolla närmare på den där vagnen
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-20 21:27:01 följande:
    Köpta på ÖB, ser ut som ett äpple i formen De ÄR super, håller hur länge som helst, inte så stora, men billiga så barnen kan få varsinn Hade en likadan fast i form som en båt innan och den har hållt i typ 7-8 år, men förra året blev det en spricka i den
    Åhhhh ja vi har ju alltid köpt nya sådana där mjuka uppblåsbara varje er. Men det är ju så himla jobbigt att tvätta dem, så en hård hade ju vart toppen. Svea skall ju vattna hela dagarna, så det blir ett himla springandes till vattenkkranen om dagarna. Så en sådan balja full med vatten hade ju underlättat en hel del. Skall åka runt o kika här på Åland.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-20 21:32:41 följande:
    Den första vi hade köpte vi på toysrus, har ni det där?
    ha ha nääää Vi har en brio butik och ja plasto lagerförsäljning. Skall kolla plasto först.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-05-23 15:05:34 följande:
    Känner mig duktig som bakar kaka! Gör banankakan som jag såg receptet på hos småkryp
    Åhhh gott. Jag o barnen har precis ätit kladdkaka, mums i regnet.
  • SmillaMilla

Vi har jenas knickers från hm båpde till Svea och till Anton. Ja helt olika modeller. Men båda superbra!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17