Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-05-16 21:26:31 följande:
    Kansk helt OT men jag måste köpa gummistövlar, stl 25 skulle jag tippa, för när vi varit ute idag fick jag ta till våld för att få av 24:an, vilka ska jag sikta in mig på, vad har ni? Som allväder stövlar har vi haft molos randiga, och jag tycker verkligen att de vara kass kvaliét på dem, inte så att de läker, men de har blivit sååååååååå nötta på bara någon månad
    Vi har varit supernöjda med Treton. Hållit kanoners.
  • SmillaMilla

Hallå i tråden!

Allt bra?

Här har det varit underbart väder i dag! Sommar med 25 grader o sol. Barnen hade nyss årets första VATTENKRIG!!!!!!!

• SmillaMilla

God kväll i tråden!

Allt bra med er?

Här har vi fortfarande sommarvärme, barnen börjat prata om att bada i havet

• SmillaMilla

Liljan: Hääääärliga ungar i bt! Såååå söt mateo var på kalaset. Och vad kul att du hittade ejsikkelej suiten.

• SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-05-19 19:28:40 följande:
    måste få va lite ot.. men så stolt över min "lilla" stora tjej =) e ju torr dagtid sen ett tag tillbaka, går numera till dagis utan med, o leker ute utan blöja =) *om vi åker långt eller så, då har hon den för säkerhets skull, men säger till!* nu kom hon upp efter jag la henne.. "mamma bassa" drog av sig blöjan o satte sig på toa.. gick o kollade henne o frågade om hon gjort nåt i toan.. "pff, pff, ikkbopp" = stinkbomb medan hon viftade med handen.. o jo visst.. =) nu ligger hon igen.. såå duktig.. men så stor hon blir!!!
    Åhhhh vad duktig hon är! Kanske Svea kan gå på kurs hos er? Vi har i alla fall kommit till det att det inte är farligt att vara utan blöjan en stund. Alltid ett steg.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 19:47:51 följande:
    Tack, detsamma menar du den vita med uggla? Vart det inte du som hittade den åt mig?
    ha ha just det, det hade jag glömt
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:15:23 följande:
    Godkväll O här var det lika lugnt som vanligt nu för tiden, har alla fortfarande fint väder? Här har vi 20 grader, åska och öööööööösregn. Idag har vi varit och beställt en ny vagn till Meja, jippiiiiiieeee, tror faktiskt att gubben gillade den också, fast det skulle han aldrig erkänna
    Åhhhh vad kul med ny vagn! Vilken färg? Lååååång leveranstid?
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:22:24 följande:
    Jaaaa, jag har lyckorus här hemma Tänk så lycklig man kan bli över en vagn. Det blev en råååååååååsa, såklart. Nje, den skulle komma nästa vecka.
    Hihi jag var tvungen att gå in på emmaljunga o kolla. Verkar ju superfin. Visst kan man vända sitsen?

Ja jag vet hur det är med lyckorusen, helt galet. O när vagnen kommer sedan så vill man ju bara klämma på den hela tiden Efter 23 vagnar så vet jag hur känslan käns
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-20 20:27:31 följande:
    Visst är den fin , och den är verkligen ännu finare irl, o helt underbart smidig att köra, känns som en stabilare version av Camen Japp sittsen är vändbar, och ergonomisk, och det gillar jag, Meja satt som en prinsessa i den. Ooooh, 23 vagnar?!!!! Detta är våran 7:e och sambon suckar redan
    Ha ha ja jag älskar vagnar, men nu är ju mina barn så stora så får köpa cyklar istället Men vagnar är ju såååå roligt. Vi har nog haft alla sorter som finns eller ja fanns på marknaden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17