• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • solouniko
    Busbellan skrev 2011-01-17 23:23:30 följande:
    Jag tyckte det var ganska fint med de dragkedjorna på
    solouniko skrev 2011-01-17 23:21:10 följande:
    Klart ni måste OCH en rooosa softshell
    Kanske det Frågan är bara om jag tröttnar på rosa om jag köper allt i det och hon dessutom ska ha en rosa overall nästa vinter
    Rosa tröttnar man inte på i första taget
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya

Chokladmoshin: Jag köpte 104 i fleecefodrade overaller i höstas men tyckte att de var för stora då. Men 98 eller 104 gissar jag på ändå. Jag hade nog tagit 98 när jag tänker efter.:)

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • LitenBlomma

Lillronya: Jag knep, förhoppningsvis, de sista 86. Det är rester som utlandet inte tog in som säljs på nätet. Ska ni ha så beställ NU.

Lila och råsa är såå fint ihop, fanns väl en sån lurv...förra hösten??

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-17 23:28:08 följande:
    Litenblomma: ÅÅ så fina de rosa skalbyxorna är! Är det brått att beställa de? Så som det var med de rosa overallerna i höstas?

Men vad 17 då! Vi har ju lila skaljacka..  Då kan man ju inte ha rosa skalbyxor.
    Ja, dom var jättefina dom också
    Frestad, men nej vi ska inte ha pops skalbyxor igen förren de ändrat på modellen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya

Jag kan forfarande inte citera fast jag lppnat tre nya fönster här och försökt!

Busbellan: Såg att du läst. Tack!Hjärta

Litenblomma: Tror inte de passar till vår ila jacka. Och definitivt inte till party pink.
    Hade köpt nu på direkten men har ju inte enda rött öre. Hmmm om man skulle råna en bank inatt?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • LitenBlomma

Busbellan: Vad är det du inte gillar?

Tack förresten ang molo Mmp, sonen älskar sin jacka! Och det är skönt foder i, vet inte om jag skrivit det innan.

• ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-01-17 23:31:32 följande:
    Chokladmoshin: Jag köpte 104 i fleecefodrade overaller i höstas men tyckte att de var för stora då. Men 98 eller 104 gissar jag på ändå. Jag hade nog tagit 98 när jag tänker efter.:)
    Ja, 98 låter ganska rimligt. Pop brukar ju inte vara små direkt.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-01-17 23:35:43 följande:
    Jag kan forfarande inte citera fast jag lppnat tre nya fönster här och försökt!

Busbellan: Såg att du läst. Tack!Hjärta

Litenblomma: Tror inte de passar till vår ila jacka. Och definitivt inte till party pink.
    Hade köpt nu på direkten men har ju inte enda rött öre. Hmmm om man skulle råna en bank inatt?
    Läste din blogg och är så glad för er skull, hoppas så det onda försvinner nu.
    Min Mini går ju också på L.xin.
    Mamma till 4, räcker det nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17