• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya

Litenblomma: Kul att du fick ihop till de iaf! Jag önksar att jag också kunde få det. Fy vad jag surar här nu!

Chokladmoshin: Nu har A haft medicin i 1½ år och vi har sett både nyttan med att ta den och vad som händer när hon inte gör det. Ja hon ska också ta den livet ut.
    Det är en märklig apparat den där körteln.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • LitenBlomma

Jag var otrogen och köpte fix i höstas men Meja var alltid blöt om benen Molos är jättesnygga, är de lika bra som Po.ps?

• ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-01-17 23:52:20 följande:
    Litenblomma: Kul att du fick ihop till de iaf! Jag önksar att jag också kunde få det. Fy vad jag surar här nu!

Chokladmoshin: Nu har A haft medicin i 1½ år och vi har sett både nyttan med att ta den och vad som händer när hon inte gör det. Ja hon ska också ta den livet ut.
    Det är en märklig apparat den där körteln.
    JA, himla märklig.
    Jag hade ju i och för sig turen att dom upptäckte det så snabbt på Mini, så hon var ju ca 1 vecka när medecin sattes in.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin

Ska nog sova nu, det svider i ögonen.
    GOnatt.

Mamma till 4, räcker det nu?
  • lillronya

Litenblomma: Var det verkligen fix då? För två av mina barn har fix och är aldrig blöta. DÄremot har jag köpt lindex skalbyxor och de är värdelösa.
    Molos regnbyxor har vi och det är inte riktigt detsamma som skalbyxor...

Godnatt chokladen.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • LitenBlomma

Ska oxå sova, ska bara upp å kissa för femtielfte gången Bebis hoppar studsmatta på min urinblåsa.

• SmillaMilla

God morgon!

Jag ser att ni pratar skalbyxor. Annars kan jag tipsa om everest som finns på stadium, de har i år samma rosa som den som pop har. Mycket billigare och superbra! 249 kr.

• Lalalong

Jag gillar också Everest jättemycket!! Vi har både skaljacka och skalbyxor därifrån till K och är supernöjda!! Hon hade det hela slaskiga våren och hela hösten och kom aldrig någonsin in blöt! Jackan (kanske byxor också, vi har svarta byxor till färggladare jacka) är dessutom grymmesnygg i den rosa färgen! Passar helt perfekt med NovaStar mössan i underbara PartyPink, så det ät verkligen en fin rosa färg! Den är i två risa nyanser ska jag säga och den ena är på pricken som NS och den andra är en mörkare rosa.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17