• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Lalalong

Hm... Fast såg nu att Smilla skrev att den finns i en viss rosa färg i år. Då vågar jag inte uttala mig om färgen :). Jag köpte detta setet förra våren så det kan vara en annan nyans då :)
    Bra är det i alla fall! Och verkligen prisvärt tycker jag :)

• lillronya

Godmorgon i tråden!

Jag kan inte citera idag heller.

Smillamilla: Vad bra att everest har rosa i år. De behöver jag inte stressa för att få tag i pop.
    Vet du hur stora  det finns i everest? Skulle behöva 134 och det har ju inte pop.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-01-18 07:57:07 följande:
    Godmorgon i tråden!

Smillamilla: Vad bra att everest har rosa i år. De behöver jag inte stressa för att få tag i pop.
    Vet du hur stora  det finns i everest? Skulle behöva 134 och det har ju inte pop.
    Jag kan länka idag med
    Du råkar inte ha en länk till dom skalbyxorna på Stadium.
    Har mycket närmare till en Stadium än Pop för att prova nämligen.

Gomorron, här vaknade vi nästan nyss.
    Tur pappa kommer och hämtar barnen för att lämna dom annars hade det blivit himla stressigt.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    ChokladMoshin skrev 2011-01-18 08:12:38 följande:
    Jag kan länka idag med
    Du råkar inte ha en länk till dom skalbyxorna på Stadium.
    Har mycket närmare till en Stadium än Pop för att prova nämligen.

Gomorron, här vaknade vi nästan nyss.
    Tur pappa kommer och hämtar barnen för att lämna dom annars hade det blivit himla stressigt.
    Menade ju såklart citera och inte länka......
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-18 07:47:35 följande:
    Jag gillar också Everest jättemycket!! Vi har både skaljacka och skalbyxor därifrån till K och är supernöjda!! Hon hade det hela slaskiga våren och hela hösten och kom aldrig någonsin in blöt! Jackan (kanske byxor också, vi har svarta byxor till färggladare jacka) är dessutom grymmesnygg i den rosa färgen! Passar helt perfekt med NovaStar mössan i underbara PartyPink, så det ät verkligen en fin rosa färg! Den är i två risa nyanser ska jag säga och den ena är på pricken som NS och den andra är en mörkare rosa.
    Åh det låter bra. I år skall alla barnen här få everest kläder. Sambon är en gamal stadium försäljare så han förespråkar dem verkligen.
    lillronya skrev 2011-01-18 07:57:07 följande:
    Godmorgon i tråden!

Jag hoppas att de skall ha 134, det har de haft tidigare, för anton behöver också den stl i år.
  • Duntoffla

God dagens i tråden!

I dag vägrade Noel klä på sig ytterkläder så jag lät honom gå i bara brallor och tröja till dagis. Självklart skulle de då börja dagen ute. Suck! Efter evigt tjatande så klädde han på sig.  Måste än en gång hylla Nanooken. Alla andra barn på dagis idag hade galonisar över deras overaller utom de barn med Nanook. Jag frågade om jag skulle sätta på honom de men de svarade att eftersom han har Nanook behövs inte det trots blasket ute. I löööve Nanook. (om nu någon skulle missat det )

Vilken storlek skulle ni ta i Molo lurvoverall till Lea? Hon vägde förra veckan 7880 g och var 65,5 cm lång. Hennes 68 ryker nu då den börjar kännas tight i grenen. Blir 80 bra? Köpte ju en 80 i party pink som jag inte gillade men jag provade den ju aldrig på... 

• Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-18 10:24:07 följande:
    God dagens i tråden!

I dag vägrade Noel klä på sig ytterkläder så jag lät honom gå i bara brallor och tröja till dagis. Självklart skulle de då börja dagen ute. Suck! Efter evigt tjatande så klädde han på sig.  Måste än en gång hylla Nanooken. Alla andra barn på dagis idag hade galonisar över deras overaller utom de barn med Nanook. Jag frågade om jag skulle sätta på honom de men de svarade att eftersom han har Nanook behövs inte det trots blasket ute. I löööve Nanook. (om nu någon skulle missat det )

Vilken storlek skulle ni ta i Molo lurvoverall till Lea? Hon vägde förra veckan 7880 g och var 65,5 cm lång. Hennes 68 ryker nu då den börjar kännas tight i grenen. Blir 80 bra? Köpte ju en 80 i party pink som jag inte gillade men jag provade den ju aldrig på... 
    molly väger 10,2 och är 76cm hon har den lila från hösten i 80, den är bra på längden ingen växtmån kvar i grenen och vantarna går inte längre att vika över. Vet inte om jag var till nån hjälp direkt Obestämd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17