• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    xmari skrev 2011-01-18 11:14:44 följande:
    Hej tjejer!

Dagens shoppingtur resulterade i våroverall till lillan. Vad tror ni, funkar väl bra hela våren? Inte för "pojkig" eller hur... (bild i bildtråden)

Kunde inte låta bli då jag hittade den i rätt storlek och 50 % men jag skulle ju helst velat ha en rosa... Obestämd 
    Åhhhhhh så fin!
  • Smultronhjärta

Duntoffla: Nu är jag validerad på TS, hur betalar jag nu då? Det står min summa och insätt pengar,är det som en kortbetalning där..jag är liiite lost

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-18 11:14:55 följande:
    Hur ser den ut? Ja, att den är lila fattar jag men bild
    Har inboxat dej
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-01-18 11:12:36 följande:
    pop skalisen klarade sig bra igår med.. hade en torr son

Dagmamman säge att det är de kläderna med foder som sticker ner under yttertyget som suger vatten och barnen bli blöta.
    Perfekt! Ja, så kan det nog vara. 
    Kristyr skrev 2011-01-18 11:13:29 följande:
    äger förövrigt inga galonisar...
    Jag har köpt IdaT för att de är snygga Vi använder ju annars Nanook-skalisarna på dagis
  • xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 11:18:03 följande:
    Åhhhhhh så fin!
    Tyckte du det? Vad kul! Jag sitter här och undrar om jag bara är knäpp men 350 kr för en overall är väl helt ok pris! Visst borde hon kunna ha den hela våren. Jättelång vid fötterna...
  • WTF

Fasen! Kom precis på att vi MÅSTE ha Småfolks rådjursbody i 86, LPL har en i 80 men det blir väl lite klent på en 79 centimeters? Eller hur är de i storlekarna? Såg att ni pratade om skaloverall från Nanook, hur är de i storlekarna?

• Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:19:27 följande:
    Duntoffla: Nu är jag validerad på TS, hur betalar jag nu då? Det står min summa och insätt pengar,är det som en kortbetalning där..jag är liiite lost
    Nu löste jag det själv, lite trix och fix och vips så var det betalt

Detta kan bli faaaarligt för framtidenCool
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Pepper79
    Kristyr skrev 2011-01-18 11:13:29 följande:
    äger förövrigt inga galonisar...
    absolut inte pojkig på ngt sätt. superfin
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2011-01-18 11:18:02 följande:
    de står att den är normal i stl. har inte fått hem min än, men hoppas den kommer idag
    Jag får avvakta och se tills din kommer. Vågar inte riktigt med tanke på hur det gick sist med klänningen som var så liten.
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:19:27 följande:
    Välj först insättning. Fyll i summan och ditt namn, välj utlandskort.(TS lägger själv på det sk gebyret efter att du valt utlandskort så skriv bara in den summa du och säljaren kommit överrens om. Ska du enligt säljaren ex betala 700 så är det det du ska skriva in) Gå sedan vidare. Viktigt är att inte hoppa fram och tillbaka utan vänta tills det gått igenom så att det inte dras dubbelt. När sedan pengarna är på ditt TS konto väljer du Trendsaleshandler/som köpare. Klicka upp anmodan och bekräfta. Först då hamnar dina pengar hos säljaren
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:26:31 följande:
    Nu löste jag det själv, lite trix och fix och vips så var det betalt

Detta kan bli faaaarligt för framtidenCool
    Haha...jag hann inte med. Det är galet farligt. Det finns mkt gamla godingar på TS. Det sura är att de höjt gebyret så det är rätt dyrt nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17