• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Pepper79
    Duntoffla skrev 2011-01-18 11:27:31 följande:
    Jag får avvakta och se tills din kommer. Vågar inte riktigt med tanke på hur det gick sist med klänningen som var så liten.
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:19:27 följande:
    Duntoffla: Nu är jag validerad på TS, hur betalar jag nu då? Det står min summa och insätt pengar,är det som en kortbetalning där..jag är liiite lost
    Välj först insättning. Fyll i summan och ditt namn, välj utlandskort.(TS lägger själv på det sk gebyret efter att du valt utlandskort så skriv bara in den summa du och säljaren kommit överrens om. Ska du enligt säljaren ex betala 700 så är det det du ska skriva in) Gå sedan vidare. Viktigt är att inte hoppa fram och tillbaka utan vänta tills det gått igenom så att det inte dras dubbelt. När sedan pengarna är på ditt TS konto väljer du Trendsaleshandler/som köpare. Klicka upp anmodan och bekräfta. Först då hamnar dina pengar hos säljaren
    nä kik kid kan ju verkligen vara helskumma i storlek Obestämd
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • xmari
    Duntoffla skrev 2011-01-18 11:14:55 följande:
    Pepper79 skrev 2011-01-18 11:02:32 följande:
    Jag köpte faktiskt en Kik Kid nu, tycker de är enklare att få på. Sen har E lång överkropp och då är inte Molo optimalt. Finns en lila Kik Kid overall i stl 74 till 60% på sigge o Juno
     Men är inte de små i storlek då? Jag köpte ju en klänning till Lea i 68 och den var tokliten. (från KIK KID) Är overallerna större?
    Var ju och shoppade idag och de hade den KikKid klänningen jag vill ha men i fel färg och den var verkligen JÄTTEliten. Tur att jag såg den dock annars hade jag nog köpt den i 80 som finns kvar i den gröna hos LLM men nu är det ingen idé Ingen som har en begagnad i storlek 86 eller 92?
  • SmillaMilla
    xmari skrev 2011-01-18 11:22:15 följande:
    Tyckte du det? Vad kul! Jag sitter här och undrar om jag bara är knäpp men 350 kr för en overall är väl helt ok pris! Visst borde hon kunna ha den hela våren. Jättelång vid fötterna...
    Ja absoolut! Jag har köpt en jacka i samma till sonen på 7½ år. Ja du kan säkert ha den hela våren!
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-18 11:27:31 följande:
    Jag får avvakta och se tills din kommer. Vågar inte riktigt med tanke på hur det gick sist med klänningen som var så liten.
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:19:27 följande:
    Duntoffla: Nu är jag validerad på TS, hur betalar jag nu då? Det står min summa och insätt pengar,är det som en kortbetalning där..jag är liiite lost
    Välj först insättning. Fyll i summan och ditt namn, välj utlandskort.(TS lägger själv på det sk gebyret efter att du valt utlandskort så skriv bara in den summa du och säljaren kommit överrens om. Ska du enligt säljaren ex betala 700 så är det det du ska skriva in) Gå sedan vidare. Viktigt är att inte hoppa fram och tillbaka utan vänta tills det gått igenom så att det inte dras dubbelt. När sedan pengarna är på ditt TS konto väljer du Trendsaleshandler/som köpare. Klicka upp anmodan och bekräfta. Först då hamnar dina pengar hos säljaren
    Tack- jag gjorde nog inte alls så,fyllde inte i något alls Men jag har fått mail om att handeln är genomförd och korrekt summa är reserverad på kortet så..Nu återstår bara väntan då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 11:32:19 följande:
    Tack- jag gjorde nog inte alls så,fyllde inte i något alls Men jag har fått mail om att handeln är genomförd och korrekt summa är reserverad på kortet så..Nu återstår bara väntan då
    Ok. Jamen då så De kanske har ändrat? Jag har inte shoppat där på några månader.
    xmari skrev 2011-01-18 11:29:50 följande:
    Var ju och shoppade idag och de hade den KikKid klänningen jag vill ha men i fel färg och den var verkligen JÄTTEliten. Tur att jag såg den dock annars hade jag nog köpt den i 80 som finns kvar i den gröna hos LLM men nu är det ingen idé Ingen som har en begagnad i storlek 86 eller 92?
    Supertrist! Svårt att beställa på nätet när storlekarna varierar så. 
  • WTF

Hittade 86 på lillaw, tyvärr inte på rea men blev nu osäker på storlek. Han har rådjurströjan i 86/92 och den är stooor. Ingen som har en Småfolksbody i 80 och/eller 86 som har tid och lust att mäta?

• xmari
    WTF skrev 2011-01-18 11:43:55 följande:
    Hittade 86 på lillaw, tyvärr inte på rea men blev nu osäker på storlek. Han har rådjurströjan i 86/92 och den är stooor. Ingen som har en Småfolksbody i 80 och/eller 86 som har tid och lust att mäta?
    Har bara suit i småfolk tror jag... Men jag springer upp och kollar!
  • xmari
    WTF skrev 2011-01-18 11:43:55 följande:
    Nope, inga småfolk bodysar i lillans snart överfulla garderob konstigt nog... Men bodysuites:en är iallafall normala i storleken tycker jag. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17