Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-02-18 10:11:47 följande:
    Åh - din lyckost!!! Marcus är i typ exakt samma fas och hade världens utbrott nu när jag sålde hans 98a...
    Lär väl inte hitta nån 116. *drömmer mig bort*
    Men åh, en sån sålde ju jag i 116 för ett tag sedan
    Frågade jag inte dig först den gången?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Helle skrev 2011-02-18 20:32:45 följande:
    Haha, ni är galna tjejer

Visst är ni några från Göteborg? Om man vill bo på hotel centralt till lagom pris men ändå lite lyxigt, var ska man bo då?  
    Jag och sambon bodde för nåt år sedan på elite plaza i Gbg. Kändes sjukt lyxigt när de till och med körde och parkerade bilen åt en, är inte riktigt van vid sånt
    Och har du tur kan du springa på några kändisar vid frukosten
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-18 22:03:11 följande:
    Där har en kompis jobbat. Det är 4-stjärnigt tror jag
    solouniko skrev 2011-02-18 21:49:33 följande:
    Hujja en kompis hund har sprunit bort efter några renar nu i eftermiddag Fy vilken ångest, dom och massa andra har letat i flera timmar utan resultat. Och det börjar ju bli kring -30 nu. Jag hoppas verkligen dom hittar honom innan kvällen är över.. Usch jag kommer inte kunna sova, stackars stackars lilla vovve!

Ja ni bor ju verkligen inte i närheten och kan hjälpa på nått sätt, men var bara tvungen att grina av mig lite Tänk om det vore min hund. Fyy så hemskt!
    Hoppas att den kommer tillrätta snart. att ngn tagit hand om den
    Tror det är 5-stärningt till och med om jag inte minns helt fel
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-18 22:10:58 följande:
    Åh, vad jag är sugen på en lilarandid suit till Lea. Och en mössa var... Fasen att allt ska kosta så. Måste ju börja spara pengar till Molo salgen snart
    Fattar inte hu jag ska kunna spara till salgen, vill ha alldeles för mycket NS
  • Busbellan

Ronya är du här nånstans?

Såg alla fina NS kläder du shoppat, underbart!!
    Har nyss för skojs skull suttit och fyllt korgen med NS kläder och oj vad dyrt det blir

Var klänningarna så långa alltså?

• Busbellan
    Ocikatten skrev 2011-02-18 22:30:52 följande:
    Skojs skull? Jag vågar inte... Blir mååånga tusingar...
    mmm, var en bit över 3000 kr där med en gång
    Hmm, ibland känns det som det hade varit billigare med lite mindre antal barn

Undra om man borde satsa på att köpa till Ella först, för visst borde storlek 104 ta slut snabbare än 120-140 som de andra två ska ha?
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-18 22:37:28 följande:
    Ingen som bor nära Halloncollection och ska dit snart, snål på 39:- i frakt Skäms
    jag bor i närheten, men vet faktiskt inte när jag kan ta mig dit nästa gång.
    Kan bli i veckan, men det beror lite på om Ella har tänkt blir frisk.
    I så fall ska jag dit på tisdag
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-18 22:46:43 följande:
    Busbellan skrev 2011-02-18 22:39:26 följande:
    jag bor i närheten, men vet faktiskt inte när jag kan ta mig dit nästa gång.
    Kan bli i veckan, men det beror lite på om Ella har tänkt blir frisk.
    I så fall ska jag dit på tisdag
    Får man be om en tjänst då? Skäms
    Kan ju avvakta till måndag med att beställa och betala och se om du ska dit. Gäller ett plagg bara.
    Men är hon sjuk, stackaren. Hoppas hon blir frisk snart.Ska också ha en suit som kostar 12:- att skicka
    Inga problem, jag kan hämta dina kläder, det var bara den lilla suiten då va?
    Vi kan avvakta och se om hon piggnar till hon har haft hög feber hela veckan och ikväll började öronen göra ont
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17