Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden.

Ge mig lite styrka och gör mig pigg!! Idag slog gravidtröttheten till och nockade mig totalt. Är så trött att jag nästan är förlamad, orkar knappt existera. Och jag vill bli pigg nu för jag måste åka och handla massa god mat känner jag, kroppen skriker efter dillstuvad potatis nämligen, och korvstroganoff med soyakorv!!! Glad
    Nån som har något trick som kan hjälpa en att få igång livet i en ett tag???

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-03-06 18:33:54 följande:
    När ska man slänga ut sommarkläderna på T? Funderar på om det kan funka att slänga ut en del nu med avslut vid bb eller om det är helt galet? Har så mycket jag måste bli av med, datarummet svämmar snart över.
    Ojojoj de har jag nästan gjort mig av med allihopa :) Dock så behöver jag köpa till sonen en hel del men vet inte vad jag vill ha bara. Dottern har rätt skaplig låda som väntar, behöver bara komplettera med lite billiga knickers och sånt där. Värre är det ju med sonen, han måste ha massa shorts och t-shirts och det lär ju kosta en del :)
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-03-06 18:51:35 följande:
    Hej!
    Tänk på trevlig shopping.
    Ja det brukar ju funka men jag är fanimejl knappt shoppingsugen Glad Förutom igår då, köpte en kosseknappis i stl 104. Fattar inte vad jag tänker med alla gånger. Den kommer ju ligga i lådan i 2 år säkert.
  • Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-03-06 19:01:13 följande:
    Ibland är hjärnan inte riktigt med.
    Min hjärna blir ofta väldigt blind och det är inte bara nu Flört Såg bara kossetröja kossetröja kossetröja. Sen helt plötsligt så var den min .)
  • Lilla Ego 07
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 19:40:18 följande:
    Jag fick prova igår, 8 minuters träning han jag med... sen tog mario över igen...
    Men Mario är ju så skoj ju :) Vi köpte vårt i julklapp och det spelet vi fick med har vi kört runt nästan, sen har vi mario galaxy och mario cart.  Galaxy har jag inte spelat dock för det är så konstig grafik så jag blir alldeles snurrig.
    E den lille spelnissen älskar att spela maio bus som han kallar honom Glad
  • Lilla Ego 07

Tjenare.

Måste bara delge er alla om ett mejl jag fick nyss Tyst

Hej!

Har du postat ****** eller väntar du på pengar först? Det är ju lite olika hur man brukar göra, jag brukar betala efter leverans men summan är ju ingen större i detta fall så vill du ha det omvänt fungerar det för mig. :)

Vad säger man?

• Lilla Ego 07
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-11 22:00:52 följande:
    he he..  Drömmer
    Appropå pengar. Du din rackare har satt över lite för mycket frakt till mig :)

Skickar med nån liten överaskning på köpet då istället.
  • Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2011-03-12 08:55:08 följande:
    Ha ha, vilken stjärna
    Fick nåt likande jag också, hon skrev typ en vecka efter vunnen auktion och undrade vart plagget var? Jo men det skickar jag när jag fått pengarna serru, då undrade hon om inte jag kunde skicka plagget först så att hon kunde godkänna det innan hon betalade
    Ja jag vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad. Hon tyckte inte att det var någon fara alls med tanke på vårt polisväsende här i sverige så det är inte någon som luras här.

Äh what? Undra vad polisen skulle säga om jag knallade in där och sa att oj då jag har blivit lurad på 100kr för en mösa jag sålde, jag gav henne mössan innan jag fick pengarna. Tror de skulle skratta ihjäl sig och snällt be mig gå därifrån och störa någon annan med mitt ärende :)
  • Lilla Ego 07

Butte jag ligger nog i klass med dig skulle jag tro när det gäller mössor Glad Dock så är det inte så många köpemössor längre för många har jag rensat ur, de flesta är ju hemmagjorda :)

Men jag håller med, man måste ha mååååånga att välja mellan så man inte tröttnar!

• Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2011-03-12 11:45:10 följande:
    jamen preciiis vill se bild
    Ojoj det tror jag nog inte att jag bör visa Glad Om inte annat så tar det ju en halv evighet att få med alla på bild Flört 
    Leia har mest iaf, där hittar jag "nya" mössor hela tiden som jag glömt bort att hon har. Men tror jag måste uppgradera dem båda nu till våren och fixa lite fler till dem, variation förnöjer ju eller hur.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17