Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-25 22:09:43 följande:
    Aha, ja det kan ju vara snyggt. Har dock inte det. Men funderar på regnbågs t-shirten. Hmmm använder dock stjärntunikan o regnbågsleggins, lite enformigt kanske. Men ett vitt linne kan ju vara snyggt. Får Svea själv välja lär det väll bli bollibompa t-shirten, gamal o sliten, köpt på en marknad för 6 år sedan typ, o ja kvaliten är ju inte den bästa, så gahh så den ser ut.
    den t-shirten måste ju vara superfin till
    Min favoritkombo just nu är ju den långärmade regnbågstunikan och lila stars leggings, såååå fint
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    melizza skrev 2010-05-27 10:50:07 följande:
    Busbella: superfin shopping!!! vad massa fina ovanliga tröjor och klänningar du fick tag i
    Tack
    Jag är såååå nöjd!
  • Busbellan

Butte:
    är allt lite avis på de rosa plaggen med bubblor du shoppat, såna hade jag gärna haft, du vet var de kan ta vägen sen när de är urväxta va {#lang_emotions_dreamer}

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-05-27 12:19:07 följande:
    Ingen mer som vill vara med på blomma till begravningen?
    jo, jag fixar insättningen, har totalt glömt det!
  • Busbellan

Nån som beställt från fridolina nån gång? Hur lång leveranstid brukar de ha?

Jag beställde därifrån i söndags kväll och betalade med kort. När kläderna inte hade kommit igår så trodde jag absolut på idag, men nej inte idag heller

• Busbellan
    etindris skrev 2010-05-27 13:34:46 följande:
    Jag beställde från Fridolina för ca 1 -2 veckor sedan och jag kommer inte ihåg riktigt hur lång leveranstiden var men ca 1 vecka. Kom ihåg att jag trodde de "glömt bort" beställningen så jag tror den kommer imorgon/måndag. Ingen ide att oroa sig tycker jag
    men vad bra, då kommer nog kläderna snart, tack
  • Busbellan

Om nån ska på OTT mer och vill kolla lite åt mig så skulle jag vara mycket tacksam

• Busbellan
    Stora E o Lilla E skrev 2010-05-27 17:11:22 följande:
    Hej,Hoppar in här och chansar på lite råd ang velourklänning från Katvig... Om ens tjej är drygt 1.5 år nu (2 i september) och har 86 på kortärmad velourklänning nu, vad kan hon tänkas ha för storlek om 1 år (!!!) när hon alltså är drygt 2.5?Hon är normal-kurve-lång. Räcker 98? Blir 104 toktok stort?? Någon här som kanske har en drygt 2.5 årig liten dam med just katvig velourklänning??Hoppas på lite råd. Lokala butiken har utförsäljning på grön/grön och lila/vit randiga och dom är så fina så...Tack på förhand...
    Här är min tjej 2 år och 5 mån, hon ligger nästan en kurva över medel i längd. Det är 92 i klänningen, har tyvärr ingen där hon står upp.
    Denna satt ganska perfekt här har jag för mig, men inte mycket växtmån. Men jag tror absolut 98 räcker
  • Busbellan
    Stora E o Lilla E skrev 2010-05-27 18:08:51 följande:
    Åh, tack tack för råd... Då får det nog bli 2 st 98:or i olika färg, så får hon ha dom när hon kan... Har även shoppat en rosa/rosa långärmad velour i 92 att ha i höst/vinter så det verkar ju bli en bra storlek om jag ser till Busbellans svar... Har lite stresshjärna av att ha 1000 saker att göra, och då blir val av storlek för svårt... Åh, den röd/vita klänningen är ju bara för fin. Hade min tjej i julas. Finfinfin...
    min bild är också från juafton
  • Busbellan
    Stora E o Lilla E skrev 2010-05-27 19:22:41 följande:
    Fortsätter med mina frågor kring storlek... tycker jag är kul... Å så en fråga bara... Om du skulle köpa en katvig klänning till din tjej för att ha nu i sommar, vilken storlek hade du valt då?
    Jag hade tagit 98 till henne nu, hon blir 3 år i juli
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17